• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Blondinen: Varför inte? Det vore ju rätt bra... ett ganska enkelt men effektivt pass... Sen är det ju förstås frivilligt att delta Är det drygt vet jag att jag kommer dra mig för att göra det... eller rent av skita i det *latmask*

• idiotblondinen

TL: Okej då..

Theresa1: Ja, det är ju det. Det får inte vara drygt...

• idiotblondinen

Kanske vi ska ha som framtida projekt istället. Inte allt på en gång, då blir det pannkaka

• Theresa1

Vi kan väl fundera lite till imorrn eller något, Marcus gan mig en asbra magdödare:

ligg på rygg och dra upp benen så att hälarna är ca 3-5 cm från golvet och gör så länge du bara orkar PAUSA gör igen PAUSA gör igen...

Den tar inte alls lång tid och är suuuuuper effektiv på hela "föttbarn" området.

• idiotblondinen

Theresa1: Den ska jag testa nu meddetsamma!

• alarik82

jag tycker dedär med et litet program låter jättebra :)

theresa... sån övning gör vi på boxercisen, fast vi lyften benen högt upp å sen ner igen, fast inte enda till golvet. skitjobbigt

• idiotblondinen

Mjaha, så bra gick det... Det går inte för mig, svanken bara böjer sig o "knäcker"... Benen kanske är för tunga eller så har jag för dålig muskulatur?

• idiotblondinen

emmamaria: Ja vi får finurla lite på det... O se om alla tråddeltagare är med på det sen isf. Så blir det roligt

• Theresa1

Vi kan väl sätta ihop ett program som man kan göra om man vill... inget tvång alls. Man kommer ju inte ut på promenad jämt. Gör man lite övningar innan frukost så fortsötter förbrönningen att vara högre hela dagen, jättebra. Promenad 2 timmar efter att man slutat lunch är också bra för förbränningen

• idiotblondinen

Theresa1: Jag tycker med det. Så kan man få beröm OM man gjort det iallafall, för beröm är guld värt tycker jag! Det behöver man! Vad säger du, TL, du är trots allt trådstartaren så du är vår lilla boss

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)