• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

yessssssssssss fick just veta i en annan tråd att vi med två barn får 900 extra från fk den 20 dec =) känns bra =)

• Theresa1

God förmiddag

Emmamaria: Känner igen att dra sig upp i byxan.

Jamen tjejer då kör vi på ett program då...

• alarik82

theresa... hehe japp, fast man får ju skämmas, för kärringar där dom kommer nog upp dom :(

trevligt med program.. *vantar med spänning*

• idiotblondinen

Theresa1: Jag antar att det är din och min uppgift att komma fram med ett program. Ska vi knepa o knåpa lite? Jag är så kass på sånt..

• alarik82

jag är inte så duktigt på såntdär ja.... tror ni ni andra är duktigare på dedär...
    men dendär som ni skrev om förut att ha benen en liten bit upp i luften tycker jag var en bra grej

• Malin1976

Hej tjejer!
    Så roligt nu hade igår kväll! Själv slocknade jag i soffan klockan nio men jag hade gärna varit med å plågat magen!!
    En jobbig grej är ju när man står på tårna liksom och har hela underarmen i golvet (från armbåge å neråt) också ska man stå still så, rak i ryggen å träna statiskt. Såg på babyboom att en del kan stå flera minuter när man övat upp sig men programledarEmma klarade tack och lov bara några sekunder (½minut ca) så det visar ju att även hon är mänsklig!!
    Hoppas på ett program snart då!!

• Malin1976

TL: 900kr extra!! Inte illa, visste att b-bidraget ska höjas och att man får flerbarnstillägg fr.o.m. två barn, vilken julklapp!!

• Theresa1

Jag är precis på väg ut på promenad men jag ska spåna på lite bra övningar tills jag kommer hem, inboxar dig blondinen så sätter vi ihop ett bra program... Alla som har bra tips kan väl skriva ner dem till ikväll. OK?

• idiotblondinen

Malin: Det låter som en bra övning. Måste prova!

Theresa1: Låter bra! Håller med, alla som har några bra idéer kan väl skriva dom här tills ikväll?

• ThereseLaurin

hehe sitta mor väggen som på en stol är en bra övning..men ack så jobbi...Fast när vi gick i nian var jag bäst av alal tjejerna och nästbäst av killarna =) sug på den ni =)

Malin: ja 900 hundra är ju en del faktiskt väl behövda med för den delen =)

Hur går det för er idag?? här går det bara bra =) tack och lov....

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)