• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Emmamaria: Ja att få upp benen ända upp det kan jag bara drömma om Men det är en skitbra övning!

Blondinen: Jag har ingen bukmuskulatur överhuvudtaget... ligger du raklång, lyft benen bara litelite och håll kvar 10 sekunder det räcker. Eller ta 5 bara... det är också bra.

• Theresa1

Nu ska jag gosa lite med min idrottshjälte som spelat bandy idag och blivit tacklad så han landade på huvudet/axeln... Axeln är blå och skrapad... nu ska han få kärlek!

Kram Brudar, ses i morgon *kommer nog ha träningsvärk*

• idiotblondinen

Theresa1: Jag försökte o nu gick det lite bättre men fortfarande inte bra.. Ajajaj min arma svank hehe.. Får öva helt enkelt.

• Sus69

Skrattade gott med er....
    Jag är med och röstar för nåt slags program!

Sov sött!
    Kram Sussi

• alarik82

theresa...ja orkar inte alls så många gånger heller. å sen en sak till vi gör på boxningen, man gör situp, men man går hela vägen, så man nästan sitter upp lixom, så ska man så på den andras mits, svårt å förklara, men de var sjlva situpsen, de är sååå j'vla jobbigt, har inte heller nån bra magstyrka... kommer inte upp hela vägen, utan måste ta hjälp å dra mig upp i byxan liksom...

• Nova 68

jag tycker oxå ett program låter bra men inte för svårt vi eller iaf jag har ju många veck att böja och visst jag kommer känna mig som en padda men jag hänger på vi ses i morgon natti natt och sov gott kram önskar jag hade ledigt nu men måste upp i ottan till jobbet

• ThereseLaurin

ALdrig ett program!!!

Hehe jag skojar bara =) Låter som en super ideee theresa och blondinen::

Sen bara för att jag är trådstartaren så är jag ju inte BOSS haha

Men det är ju bra om ni skriver programmets övningar utförligt så man förstår =) visserligen tror jag att jag kommer förstå då jag har varit en riktig sporttjej en gång i tiden....=) Fast det syns ju inte nu =(

Idag känns som en bra dag i alla fall=) Ska snart äta frukot bars =) men det sv¨åra är att jag måste smyga för min älsta dotter alexandra som bara älskar de hon tycker att det är godis...så smyga får man göra =)

• idiotblondinen

Gomorron TL! Haha jag blev rädd där.. Hjärtat hoppade litegranna *lättstött*

Ja då får du ta och smyga.. Visst hade man trott att det var godis om man såg såna bars när man var liten. Det hade jag trott.

En ny dag nu tjejer! Vad ska man göra med den?! Jag borde verkligen städa, men jag tycker det är skitjobbigt när min son springer runt fötterna på mig.. Det blir inget städat då, bara gos med honom. Eller irritation över att inget blir gjort

• ThereseLaurin

blondinen: hehe gillar att sjkrämmas jag =) ja dte smakar ju nästan som godis med så ...klart en snart treåring tror att det är godis =)

Ja jag skulle behöva städa med. så ska försöka med det tror jag....

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)