• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Theresa1: Japp, om du också gör det så gör jag 50 till! Deal?

• idiotblondinen

Theresa1: Nå?

emmamaria: Bra!

• idiotblondinen

Så! Done!

Theresa1: Har du gjort det än?

• ThereseLaurin

haha va ni är roliga =) Man blir glad man bara går in och läser och ser att nån har skrivit =)

Haha det med du har inget arsel kvar var verkligen bra sagt =) tyvärr är arslet och strax ovanför det enda som verkligen jag stör mig på min kropp.. som tex igår provade jag jackor och geuess what M var för stort..vet kan ju vart stor i storleken,,men provade i fler affärer och hm va 38 40 lagom på jackorna om det inte vore för det precis ovanför röven...hatar dte partiet..

happ nu har alicia diarre igen eftyer att vari fri från det i x antal veckor...då hon hade haft det i tre veckor..ska ringa bvc i morrn och se om vi får nån hjälp....

Blir inget dagis för alexandra i morrn då alicia har hosta....

nån som har bra tips på att får bort en del av arslet och det ovanför??

• Theresa1

Jag kan inte... bara spänner nacken Gör en variant istället, men den är jobbogare så jag pallar nog inte 50... Jag gör så många jag pallar o 5 till

• idiotblondinen

TL: Har tyvärr inga tips

Theresa1: Hmm.. vad är det för variant du kör då? Säg hur många du klarade sen Kämpa!

• ThereseLaurin

va ni är duktiga =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)