• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Nova 68

Ni är för roliga håller på att skratta ihjäl mig

• Theresa1

50 *tjoho* fast jag gjorde 10x5... Tack så hemskt mycket blondinen! Jag hade verkligen inte gjort dom om du inte sagt åt mig. Det var inte så tungt som jag trodde... *gjorde jag rätt?* Hrm... jag har iaf tränat magen ikväll...

• idiotblondinen

Theresa1: Bra! Vad duktig du är!

TL o Nova, ni kan minsann också ta och göra 50 sit-ups nu!

• ThereseLaurin

Nova: ja jag skrattar med..de är så roliga =) fast det är ju bra pepptaking =)

hehe smart tjejer =)

• idiotblondinen

Nu har jag gjort 100 då med andra ord... Funderar på att göra 50 till. Bara för sakens skull. Eller ska man hålla nu?

O Theresa1; varsågod, tack själv

• idiotblondinen

Vi kanske borde bygga upp ett obligatoriskt varje-dag-program för kanalen?

• idiotblondinen

För TRÅDEN menar jag!

• Theresa1

Det var en pilates grej, man ska sitta med benen över golvet (böjda) och rak rygg sen ska man luta sig bakåt och upp igen, inte ända ner i golvet. Som ett C typ. Jag tror inte att jag tog ut rörelsen ordentligt... jag var nog inte kvar i "det jobbiga" läget tillräckligt... Skitsamma!

• idiotblondinen

Theresa1: Skitsamma säger jag med, det är det att vi gör det alls som räknas! Jag gjorde säkert inte varenda sit-up helt fullt ut heller, sådetså!

• ThereseLaurin

ne ikväll orkar jag bara inte..har så int överallt...

men ni är duktiga tjejer =) ni ger en annan m,otivation =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)