• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • FruMadde4barnTätt

Jakline
    det låter ju gulligt med body vit med svarta hjärtan.
    ja jag menar med lite motiv på boyn, mumin är ju också gulligt, eller med bilar eller traktor eller något, jag får ut igen och titttaSkrattande

• jakeline
    FruMadde4barnTätt skrev 2011-01-18 15:54:21 följande:
    Jakline
    ja jag menar med lite motiv på boyn, mumin är ju också gulligt, eller med bilar eller traktor eller något, jag får ut igen och titttaSkrattande
    jag handlar mest på Lindex när det gäller bodys och så. de brukar ha fina "unisex" i olika färger och mönster. Vet att jag köpte kortärmad body med just traktorer på där, fast det var 2009... :P
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • jakeline
    FruMadde4barnTätt skrev 2011-01-18 15:54:21 följande:
    Jakline
    förresten så tycker jag personligen att den är bodyn, fanns i 6-pack hos HM förut, är väldans söt.. http://eomer08.bilddagboken.se/p/show.html?id=360944133&directlink=1 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • agda06

Angående det här med att köpa saker i god tid, så vill jag bara dela med mig av mina erfarenheter.

Med dottern (som nu är 4 år) tog jag det hellugnt. Ville inte stressa och inte köpa en massa onödigt som sedan inte skulle komma till användning. Vi köpte vagn, bilstol och spjälsäng. Men sedan i så mycket mer. Jag var verkligen jättelugn.

När dottern sedan föddes i vecka 37, och vi inte hade mer grejor hemma fick jag värsta chocken!!!!!!! Herre Gud vad hemskt det var att springa i affärer med en gallskrikande unge, amma offentligt (när man knappt visste hur man gjorde..) avslag som rann och hormoner som rusade runt i kroppen. Samtidigt som folk stod på kö till ens hem för att få titta på bebisen, och ville ha kaffe.

Usch, det var hemskt!

Denna gången kommer jag ha ALLT förberett och fixat in i minsta detalj, den saken är säker!

(Blöjor, amningspump, salvor, amningsinlägg, amnings-BH, amningskudde, tvättlappar, bindor, kläder, filtar, färdiglagad mat, näsfrida, näsdroppar och fika i frysen!)

Mitt bästa tips alltså - FÖRBERED och FÖRBERED! Man kan aldrig förbereda för mycket.

• LiiLo

Helloo!! Vad alla magar växer fint!!

Jag längtar såå efter bebisen, känns som att det är så långt kvar!

Här e jag i vecka 24 :)

• FrökenLM
    SoligKvällsmage igår, vecka 22:

SoligDagmage idag, vecka 22:

Vågen visar + 4 kilo, jag är konstant törstig och galet trött från det att jag går upp till att jag går och lägger mig!Flört
  • Habbi
    FrökenLM skrev 2011-01-18 20:53:33 följande:
    SoligKvällsmage igår, vecka 22:

SoligDagmage idag, vecka 22:

Vågen visar + 4 kilo, jag är konstant törstig och galet trött från det att jag går upp till att jag går och lägger mig!Flört
    Fina bilder! :)
  • sarasessi

Här kommer lite nya foton som min söta vän som precis köpt en systemkamera tog idag :) Både sambo och hund får vara med och delta på denna veckans fotouppdatering :) 

V.24  (23+2)

• TeamX

sarasessi: åh, vilka fina bilder
    Alla har så fina magar....

Jag ska ta mig i kragen och se till att få in en bild snart jag också.

Är i vecka 25 (24+4) och visst har jag stor mage, men får för mig att den inte är lika stor och fin som många andras härinne :-/
    Ändå har jag gått upp ca 10 kg!! Det känns mycket!! Fast jag inte just tycker att jag äter så mycket mer eller så, fast jag var ganska nätt i kroppen innan så den kanske har lagt på sig det behöver....

Hur mycket har ni andra ökat i vikt??

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011