• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mde
    hellish89 skrev 2011-01-18 12:09:36 följande:
    Hittade världens sötaste byxor på HM igår, kunde inte låta bli att köpa dem! <3

Vad söta med små fötter! Och billiga:P
  • jakeline
    hellish89 skrev 2011-01-18 12:09:36 följande:
    Hittade världens sötaste byxor på HM igår, kunde inte låta bli att köpa dem! <3

hade många liknande från just HM till sonen. Så praktiska och söta! :) 

haha så där kan han inte ligga idag... bara någon vecka gammal... 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • jakeline
    hellish89 skrev 2011-01-18 12:40:58 följande:
    Jakeline: Ååååh, så sött! :D 
    liten och behändig var han då
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • gosensgos
    Nostalgitripp skrev 2011-01-18 12:06:38 följande:
    Törs man fråga varför du ska sättas igång? :)
    Ja det törs man

Klart att förlossningen kan starta där i krokarna av sig själv men troligen inte
    Vår son har ett hjärtfel och kommer att behöva tas om hand efter förlossningen, detta kommer dessutom att ske i Lund, långt från Stockholm....  
    Därför vill de ha kontroll på ungefär när han kan tänkas komma så de är beredda  

• TeamX

jösses vilken liten gosing

Längtar efter liten bebis NU!!

Fast idag är jag hemma med sjuk liten sexåring, och han är riktigt gosig han också....doften av sitt lilla barn slår allt oavsett om de är nyfödda eller sex år. Kommer nog att nosa på min pojke som sitter här bredvid när han är 17 också, men det kan nog tänkas att han inte är lika medgörlig och lätt att nosa på då

• FruMadde4barnTätt

varit på rea idag. min man hittade denna till mig. jag är i vecka 22 nu.

hittade denna söta bodyn på HM för 30 kr, fanns olika storlekar, men detta är storlek 50.
    tycker det är svårt att hitta riktigt söta pojkbodys, någon som gjort det?
    jag får ut och titta igen, fast på ett annat köpcenter. vet ju inte ifall det är pojke eller flicka....
  • jakeline
    FruMadde4barnTätt skrev 2011-01-18 15:31:01 följande:

varit på rea idag. min man hittade denna till mig. jag är i vecka 22 nu.

hittade denna söta bodyn på HM för 30 kr, fanns olika storlekar, men detta är storlek 50.
    tycker det är svårt att hitta riktigt söta pojkbodys, någon som gjort det?
    jag får ut och titta igen, fast på ett annat köpcenter. vet ju inte ifall det är pojke eller flicka....
    det beror ju lite på vad du menar med söta? jag har kört på svart, grönt, rött och blått till min son. Men jag vet inte om jag hittat något riktigt sött till honom. :P jag gillar ju mumin och sådant. Men en av mina favoriter var en body från Kapp Ahl, vit med svarta hjärtan.
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011