• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline

Bjussar på en bild från gårdagen. Sonen tycker det är så kul att inspektera magen. Dock är han relativt hårdhänt, men igår blev det pussar och "magpruttande" :P

~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Videvik
    jakeline skrev 2011-01-18 08:15:43 följande:
    Bjussar på en bild från gårdagen. Sonen tycker det är så kul att inspektera magen. Dock är han relativt hårdhänt, men igår blev det pussar och "magpruttande" :P

HÄRLIGT!! <3
    Grabbarna o jag längtar efter lilla knyttet! BF 21April
  • mammaE2011
    qouix skrev 2011-01-17 21:50:38 följande:
    Ja vi ska också till Ullared.... har vänner som handlat babysaker där som varit supernöjda..
    Bodies för 20kr st och allt från skötbords-liggdel till bröstpump har de i bra kvalitet och mkt billigare än i andra affärer... Så vi tänkte köpa skötbord och spjälsäng på babyproffsen och sen madrass, spjälskydd och sängkläder och sånt på ullared. Ska dit i februari - mars och längtar som en unge till julafton...

Köpte barnvagn idag, en Babytravel Amsterdam i chokladbrun från blocket, skit fin och blev supernöjd.... så nu längtar jag bara ännu mer tills lilla älsklingen ska komma... 
    Min kusin var där och köpte bebissaker men hon sa att bodiesarna inte var så bra då. Men utbudet varierar hela tiden ju så man får se vad som finns när man är där! Vi ska dit den 11 februari, min man har tagit ledigt från jobbet den dagen för att vi ska kunna gå i lugn och ro utan en massa folk :) Längtar med! :D
    Vi bor i Malmö så det kommer ta cirka 3 timmar att köra dit. Hur långt är det för er att ta er dit? 

Och "skit-fin-chokladbrun-vagn" låter toppen!! ;D 
  • Baby Boo

Det går framåt! Nu syns det även på morgonen, före frukost. Har haft en väldans massa växtvärk sedan en vecka tillbaka...
    v. 22 (21+2)

• Habbi
    Baby Boo skrev 2011-01-18 10:48:18 följande:
    Det går framåt! Nu syns det även på morgonen, före frukost. Har haft en väldans massa växtvärk sedan en vecka tillbaka...
    v. 22 (21+2)

De tar sig :)
  • Nostalgitripp
    Baby Boo skrev 2011-01-18 10:48:18 följande:
    v. 22 (21+2)

Oj, vad nätt du var fortfarande. :) Om du fortsätter i denna stilen så kommer du bara se ut att ha lite mensmage i v39 ;) hihi
  • gosensgos

Här kommer jag med en uppdatering, äntligen
    Underbart vackra magar alla har!

Idag vecka 25+1, dvs vecka 26!!!!

Bf 1/5.
    Vi kommer dock att sättas igång i mitten av april. 

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011