• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline

Appropå sarasessis fina bilder så funderar jag på om jag ska ta och utnyttja mitt presentkort på modellfotografering som jag fick i födelsedagspresent. jag har liksom itne kommit i väg ännu. Tänkte det kunde vara kul med "magbilder". Man får ta med resten av familjen också, men det är bara jag som blir stylad. Ska nog ta och boka in det snart... 

~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • mammaE2011
    jakeline skrev 2011-01-19 11:19:22 följande:
    Appropå sarasessis fina bilder så funderar jag på om jag ska ta och utnyttja mitt presentkort på modellfotografering som jag fick i födelsedagspresent. jag har liksom itne kommit i väg ännu. Tänkte det kunde vara kul med "magbilder". Man får ta med resten av familjen också, men det är bara jag som blir stylad. Ska nog ta och boka in det snart... 
    Tycker jag absolut att du ska! Jag hade också velat gå och fotografera mig nu men har tyvärr inte den budgeten! Får leta upp någon med bra systemkamera istället :D
  • mammaE2011

Vecka 24+0 idag! Jag som var orolig för min vikt innan är det en lättnad att se på vågen att jag gått upp ett helt kilo/veckan nu de senaste två veckorna :)
  • jakeline
    mammaE2011 skrev 2011-01-19 11:51:33 följande:
    Tycker jag absolut att du ska! Jag hade också velat gå och fotografera mig nu men har tyvärr inte den budgeten! Får leta upp någon med bra systemkamera istället :D
    jag ska ta tag i det när jag kommit väg och klippt mig... :P jag gjorde något liknande när jag var i England. Fast det var många herrans år sen. Typ tio. :P var inte så dyrt i sig, men bilderna kostade ju därefter. men det var jättekul faktiskt!  
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Hiavatha
    Baby Boo skrev 2011-01-19 10:42:14 följande:
    Min mage som idag såg ut att ha "tagit sig" har idag krympt lite pga en natt med magsjuka. Stackars liten. Men han sparkar på som vanligt och just "den" magen tar inte ont.
    Lite jobbigt med sammandragningar när man kräks dock.
    Har svårt att få i  mig vätska. Längtar till närbutiken öppnat, då ska maken köpa blåbärssoppa och cola om de har.

Någon fler som haft magsjuka under graviditeten?
    Känner mig ännu mer ömklig nu än som mitt normala, gravida jag.
    Stackare! Jag fick (mild) matförgifting i v 18, kräktes inte dock, bara mycket lös mage. Men alla sa till mig då att för bebisens skull så ska det inte vara några problem alls, så länge man inte har väldigt ont såklart. Men drick massvis
    Krya på dig!
  • sarasessi

Tack för alla söta kommentarer! Ang viktfrågan så har jag gått upp ca 8-10 kg. Tänker inte så mkt på min vikt nu utan jag äter när jag är hungrig (kanske lite mer och oftare än vanligt) och äter lite mer godis än innan graviditeten ;) Försöker dock att variera maten så mkt som möjligt även om det slinker ner en och annan kaka för mkt! Det är nog som sagt individuellt hur mkt man lägger på sig under graviditeten. 

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011