• KvonB

fullmåne! sover ni dåligt?

Sover ni sämre vid fullmåne?
    Drömmer ni annorlunda vid fullmåne?

Någon som känner av??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-24 14:09
    Coola grejer, på tal om sådana, får ni huvudvärk vid väderväxlingar? Känner ni i kroppen om det blir åska/regn osv?

• Svar på tråden fullmåne! sover ni dåligt?
  • killershrew
    7 små apor skrev 2010-10-27 16:21:56 följande:
    Har du något fel på läsförståelsen?
    Jag undrar eftersom det inte är vad jag skrivit.
    Läs om, läs rätt och förstå helst också det du skriver.
    Var är undersökningen?
    Ridicule is the only weapon which can be used against unintelligible propositions -Jefferson
  • 7 små apor
    killershrew skrev 2010-10-27 16:22:52 följande:
    Var är undersökningen?
    Läs om och läs rätt.
    Eller du förstod inte heller denna gång du läste?
    Eller du kanske inte ens försökte?

Ja, vi är fler som nu kontaterat att du har fel på läsförståelsen...
  • killershrew

Du uppger tidigare i tråden att du funnit en studie som visar att måneffekten finns men ännu har du inte kunnat visa oss en endaste liten abstract utan bara kommit med dummare o dummare undanflykter.

Ridicule is the only weapon which can be used against unintelligible propositions -Jefferson
  • B2011
    killershrew skrev 2010-10-27 16:36:48 följande:
    Du uppger tidigare i tråden att du funnit en studie som visar att måneffekten finns men ännu har du inte kunnat visa oss en endaste liten abstract utan bara kommit med dummare o dummare undanflykter.
    Men gå in på den tidskriften där hon hittade undersökningen (British Medicine Journal.). Så svårt kan det väl inte vara.
  • killershrew
    B2011 skrev 2010-10-27 16:39:52 följande:
    Men gå in på den tidskriften där hon hittade undersökningen (British Medicine Journal.). Så svårt kan det väl inte vara.
    Det är ju det som är problemet. Den tidsskriften finns inte.
  • 7 små apor
    killershrew skrev 2010-10-27 16:36:48 följande:
    Om, jag säger OM du hade förstått vad du läst så hade du inte refererat valda delar som passar dina syften utan även läst de påföljande orden.
    Åter läs om och läs rätt.
  • killershrew

Dessutom skall inte jag sitta o leta upp hennes referenser.

• 7 små apor
    killershrew skrev 2010-10-27 16:42:15 följande:
    Det är ju det som är problemet. Den tidsskriften finns inte.
    Nä visst serru.
    Inte heller brittiska läkarsällskapet existerar.

ROTFLMAO.
  • killershrew
    7 små apor skrev 2010-10-27 16:44:55 följande:
    Nä visst serru.
    Inte heller brittiska läkarsällskapet existerar.

ROTFLMAO.
    Du menar kanske British MEDICAL Journal?
  • Lisa1976

jag sover som en gris nu när jag är gravid, men min mamma gnäller jämt när det är fullmåne. Tror det är nåt hon fått för sig.
    Däremot får jag, mamma och min syster ont i skallen när det blåser eller kommer åska.

Svar på tråden fullmåne! sover ni dåligt?