• FruLindström

Första barnet juni/juli 2011

Är med i fler trådar för oss som ska ha barn juni/juli 2011.
    Men många blir så stora så man missar massa inlägg.
    Tänkte det kunde va kul med en grupp för bara oss som genomgår våran första graviditet med =)

Fler som vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 19:06
    BF
    10/6-11 NillaGreve - Solna
    20/6-11 ernlia03 -Finland
    24/6-11 En Anna
    24/6-11 Charlieandi -Stockholm
    26/6-11 Fru Lindström -Vetlanda
    1/7-11 Ideligen - Skaraborg
    1/7-11 FialOtta83 -Skåne
    5/7- 11 Emselott - Luleå
    5/7-11 Matece - Stockholm
    5/7-11 MrsCL
    6/7-11 Fröken Virra - Örebro
    7/7-11 Lusen1
    7/7-11 Skojsuss
    12/7-11 Helle8202 - Stockholm
    12/7-11 Skruttnorpan - Stockholm
    13/7-11 Linizen82 - Skåne

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 15:37
    BF-listan till denna tråden, den över går inte ändra tyvärr. Så lägg gärna till dig här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 10:46
    Bildtråd, Välkommen att lägga upp bilder på magar, ul, inköp m.m

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m55887562.html
  • Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011
  • FruLindström

Vi har ju dessutom varit på bröllopsresa nästan 3 veckor så hoppas de tror att vi hade det RIKTIGT bra där i matväg =P

• linahelena
    FruLindström skrev 2010-12-06 16:34:22 följande:
    Vi har ju dessutom varit på bröllopsresa nästan 3 veckor så hoppas de tror att vi hade det RIKTIGT bra där i matväg =P
    hahaha. ja så kan det ju vara i några veckor till iaf tills man börjar få den där riktiga bulan.

katten på jobbet håller på att avslöja mig dock. han är som ett klistermärke på mig, ska absolut ligga nära magen, helst på, hela tiden. kunden tycker det är lite konstigt att det bara är på mig han gör så. tydligen brukar han göra så när personalen är gravida. precis som han känner av hormonerna eller nått. men hon har inte kopplat ihop det än, med att jag slutat röka och är trött och sur jämt. ska bli kul å se om hon kopplar ihop det innan jag tänker berätta:)
  • FruLindström

Djur har ju ofta ett 6:e sinne så är ju inte helt otänkt att det beror på graviditeten.
    Våran hund känns lite sådan....hon har blivit mer "ligga nära" i soffan. Innan har hon helst legat på "sin" dyna....men nu kryper hon gärna intill! 

• linahelena

ja med huvudet i på låret eller höften. hemma märks det inget alls på katterna. men den ena är pappas pojk å den andra har fullt upp med att snurra upp garnnystan:)

• FruLindström

Ikväll är det inte så trevligt att ha hunden nära dock....hon är en riktigt hemsk "fis"-hund Kräks

Någon som tycker sig märkt att kroppen börjats förändras?

• En Anna

FruLindström: inte särskilt :/ hade gärna hoppat fram några veckor :)

• FruLindström

Hur långt gången är du nu??

Gick in i v12 (11+0) idag.
    Mina bröst har växte en del tycker jag....helt sjukt!!! 

• En Anna

Är i v12 (11+2), jo brösten har nog blivit större här också, i alla fall enligt mannen :)

• fritzl

Jag tycker så synd om min sambo som mår dåligt hela dagarna och att jag är och jobbar hela dagarna och inte kan vara hemma och ta hand om henne. (Har blivit lite coachad att skriva det här)

• charlieandi

Tror inte att min kropp förändrats nämnvärt, annat än att jag nog gått ner ca 5-7 kilo. Angenäma problem alltså ;)

Har rätt stora bröst sedan innan så det känns som att det kommer dröja en tid innan de börjar växa. Vilket också vore superskönt för min DD-kupa är ofta tung att bära ändå :)

Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011