Mamma Cia skrev 2011-01-28 09:21:18 följande:
Jo jag vet ju att dom säger så till mig med, men samtidigt så vet jag ju oxå att dom tycker ja väger för mycket.
Dom är väldigt modemedvetna & viktmedvetna killar 6 tränare en massa & äter Proteinpulver osv. så visst skulle dom nog förstå. Men jag tycker det är pinsamt ändå, för dom har ju hört om mina dieter om & om igen & jag lyckas ju aldrig med nån, så det känns bättre att skriva dom på näsan sen än att ta upp det & behöva "förkalra" sig, då är det ju det enda det pratas om på fikat sen....
Så sant så. Tänkte lite så jag med att man vill inte gå ut med att man går på diet för tidigt. Men jag kom på det sen efter mina karlar fick reda på dieten. Att det kan man ju ha som morot med! Men så länge man inte gör sig själv besviken.
Vi får peppa varandra här! Så ska vi nog tappa vikten, eller hur

Jag hoppas ni inte tycker jag blir tjatig som skriver varje dag, men det är så skönt och ha er och skriva med!
Jag har väldigt dålig karaktär och detta ska bli ett seriöst försök och inte bara en vecka och så är det bra.
Vet du- igår skulle två av killarna beställa kebab och den andra killen försöker komma iform med. Efter att jag skoja med dom och sa "kebab vad flottigt" (där dom skulle beställa är kebab tallriken riktigt flottig).
I alla fall så kom dom tillbaks med mat men det var ju vanligt husmanskost! Då ville dom inte äta onyttigt dom heller, hahaha och så skyller dom på mig

hahaha som svar vart det "jag trodde ni hade mer stake än så där och kunna själva bestämma vad ni ska äta." Vi har alltså väldigt rå humor på jobbet men så jag trivs med mina grabbar. Så idag ska dom unna sig pizza och jag ska vara nyttig hihi