• Anonym (miss)

Träffa en amerikan?

Jag skulle gärna vilja träffa en amerikan, tyvärr har jag inte möjligheten att åka till USA på väldigt länge så det alternativet att träffa en känns avlägset.
    Undrar om ni vet någon dejtingsajt där man kan träffa killar från usa?
    Eller nått annat sätt?

• Svar på tråden Träffa en amerikan?
  • Anonym

Jag bor i USA, med Svensk man.
    Har inte kunnat se att Amerikaner skulle vara bättre.
    Livet är inte som på Tv

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:20:39 följande:
    Nej jag vill inte leva nått lyxliv, bara ha en helt vanlig familj.
    Får man inte lov att ha ''krav'', nej just det i sverige så ska vi nöja oss med vad vi får. Man kan ju inte önska saker för det är någonting fult. Allt ska vara så himla rätt och riktigt här, går man utanför gränsen så är det ju skandalöst!!
    Dessutom har jag inte sagt att jag inte varit där, jag sa bara att jag inte varit där ofta. Hur skulle jag annars veta om jag gillade stället eller inte??
    hur många dagar totalt? bott på hotell enbart? umgåtts med amerikaner, mer än i baren?
  • Susanne905

Man hamnar alltid i en vardag oavsett vart man bor i världen, inget fel att drömma, men var samtidigt något realistisk... Inget trillar ner i knät på en.

• Anonym (miss)

Jag har hälsat på en vän till mig där, var där kanske 3veckor i 2 omgångar. Jag skiter fullständigt i livet på tv. Jag vill inte vara någon hollywood fru eller New York fru. Jag var bara intresserad av var man kan träffa folk som inte just är från Sverige!!!

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:26:17 följande:
    Jag har hälsat på en vän till mig där, var där kanske 3veckor i 2 omgångar. Jag skiter fullständigt i livet på tv. Jag vill inte vara någon hollywood fru eller New York fru. Jag var bara intresserad av var man kan träffa folk som inte just är från Sverige!!!
    om du har en vän där borde du ju träffat amerikaner och veta hur du ska träffa fler..?
  • Susanne905

Det är väl bara att åka då?

• Anonym (USAbosatt)

Kanske kan du hitta någon internationell sida på nätet där man pratar om ett speciellt intresse, t ex gamla bilar eller hästar, och på så vis komma i kontakt med amerikanska män?  Det kan vara trevligare än "dejtingsajt".  Jag känner svenskor som träffat amerikanska män på nätet och gift sig, men jag vet inte exkat vilka sidor de använts sig av.

• Anonym (miss)

Jag vill inte ha ett green card. Vill jag bo där så flyttar jag dit själv. Men skitsamma. Man ställer en fråga men allt som kommer är påhopp. Tydligen är många på krigsstigen idag. Jag klurar ut det hela själv i stället!!

• Susanne905

Dumma frågor får dumma svar

Svar på tråden Träffa en amerikan?