• Anonym (miss)

Träffa en amerikan?

Jag skulle gärna vilja träffa en amerikan, tyvärr har jag inte möjligheten att åka till USA på väldigt länge så det alternativet att träffa en känns avlägset.
    Undrar om ni vet någon dejtingsajt där man kan träffa killar från usa?
    Eller nått annat sätt?

• Svar på tråden Träffa en amerikan?
  • Hannaliten
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:32:57 följande:
    Jag vill inte ha ett green card. Vill jag bo där så flyttar jag dit själv. Men skitsamma. Man ställer en fråga men allt som kommer är påhopp. Tydligen är många på krigsstigen idag. Jag klurar ut det hela själv i stället!!
    Ja men det kan du inte! Man kan inte "bara flytta" till USA.
  • Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:32:57 följande:
    Jag vill inte ha ett green card. Vill jag bo där så flyttar jag dit själv. Men skitsamma. Man ställer en fråga men allt som kommer är påhopp. Tydligen är många på krigsstigen idag. Jag klurar ut det hela själv i stället!!
    hur flyttar du då?
  • Anonym (miss)

Tror du inte jag vet att man inte bara kan flytta dit. Jag vet vad som gäller!!

Vi försöker stoppa mobbing hos barn i skolor, men ändå är vuxna likadana!!

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:36:48 följande:

vad gäller då?
  • Susanne905

Men allvarligt; hur svårt kan det vara att söka på Google eller liknande efter desperata karlar?? Lätt att räkna ut med lilltån.

• Hannaliten
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:36:48 följande:

Det är ingen som mobbar någon. Din TS verkar bara väldigt genomskinlig. Varför letar man annars efter en amerikan? Du skriver inte att du letar efter en lång trevlig man att spendera din fritid med, du skriver specifikt en AMERIKAN.
  • Anonym (miss)

Ja jag kan lätt söka på google, jag ville bara höra om folk visste nått bra!
    Jag behöver inte föklara mig.

• Queenie70

Vaddå man kanske vill testa en amerikan helt enkelt....Kan man väl få? Låt tösen ha sina fetisher ifred.

• hervor

Personligen har jag svårt att förstå hur man kan välja partner efter nationalitet. Jag kan förstå om man vill träffa någon som är kulturellt lik en själv, och amerikaner tillhör ju iaf västvärlden, men kulturskillnaderna är ofta större än vad många tror.

Sedan är vi ju i slutändan individer först och främst.

TS, jag kan inte riktigt förstå vad du tror dig få ut av att träffa just "en amerikan", och inte en engelsman eller skotte (du skrev att du gillar att prata engelska), eller kanadensare. Men jag önskar dig naturligtvis lycka till i ditt sökande och hoppas att du hittar Drömprinsen. Oavsett nationalitet

• Hannaliten
    hervor skrev 2010-11-18 21:41:34 följande:
    Personligen har jag svårt att förstå hur man kan välja partner efter nationalitet. Jag kan förstå om man vill träffa någon som är kulturellt lik en själv, och amerikaner tillhör ju iaf västvärlden, men kulturskillnaderna är ofta större än vad många tror.

Sedan är vi ju i slutändan individer först och främst.

TS, jag kan inte riktigt förstå vad du tror dig få ut av att träffa just "en amerikan", och inte en engelsman eller skotte (du skrev att du gillar att prata engelska), eller kanadensare. Men jag önskar dig naturligtvis lycka till i ditt sökande och hoppas att du hittar Drömprinsen. Oavsett nationalitet
Svar på tråden Träffa en amerikan?