• Anonym (miss)

Träffa en amerikan?

Jag skulle gärna vilja träffa en amerikan, tyvärr har jag inte möjligheten att åka till USA på väldigt länge så det alternativet att träffa en känns avlägset.
    Undrar om ni vet någon dejtingsajt där man kan träffa killar från usa?
    Eller nått annat sätt?

• Svar på tråden Träffa en amerikan?
  • Anonym (USAbosatt)

Man får nog vara lite skeptiskt.  Jag såg ett tv program om en svensk man som letade efter polska damer via kontaktförmedling.  Han tog foton av sig själv utanför flotta villor (inte hans egna) och i möbelbutiker, men bodde i själva verket i en liten etta i någon förort.  Damerna blev lite besvikna när de kom ifrån Polen, men när de väl hade betalt för resa mm så stannade de ofta kvar ändå. 

• Anonym (USAbosatt)
    Anonym (..) skrev 2010-11-18 22:25:11 följande:
    Du har ju australien och nya zeeland också som är spännande platser. Men det känns som att en amerikan skulle vara mest intresserad av en svensk tjej. Internet är nog grejen. Men hur i hela friden ska du kunna avgöra om det är en bra man eller inte? Det är så lätt att luras över internet och så sitter du där i ett främmande land med en äcklig karl, huu.
    Det är nog inga problem att hitta en man ifrån NZ eller Australien heller, de verkar också intresserade av svenskar.  Väldigt trevliga människor i allmänet är de också!  Jag har besökt båda länderna och tyckte att det var toppen där! I mitt nästa liv ska jag bo där istället för USA.  Flört
  • Rhino

Jag har träffat min man på nätet och det hjälpte helt klart att jag var svensk! Är dessutom blond och blåögd och det blir ju liksom som "the cherry on top". Det är ju allmänt känt att det amerikanska livet är bra mycket lyxigare och vem gillar inte vardagslyx, liksom. Go for it girl!!

Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
  • Anonym (USAbosatt)
    Anonym (USAbosatt) skrev 2010-11-18 22:31:55 följande:
    Det är nog inga problem att hitta en man ifrån NZ eller Australien heller, de verkar också intresserade av svenskar.  Väldigt trevliga människor i allmänet är de också!  Jag har besökt båda länderna och tyckte att det var toppen där! I mitt nästa liv ska jag bo där istället för USA.  Flört
    Jag är också blond och blåögd så det hjälper säkert! Flört  Hur ser du ut, TS?
  • Bebiboo
    Rhino skrev 2010-11-18 22:40:55 följande:
    Jag har träffat min man på nätet och det hjälpte helt klart att jag var svensk! Är dessutom blond och blåögd och det blir ju liksom som "the cherry on top". Det är ju allmänt känt att det amerikanska livet är bra mycket lyxigare och vem gillar inte vardagslyx, liksom. Go for it girl!!
    Absolut att det hjälper att vara blond med blåa ögon. Stora bröst är också ett plus.Flört
  • jonna08

Av många(kanske de flesta)svaren här så förstår jag din längtan, TS...Obestämd

Men testa vanliga forum från USA? Olika intresseforum så kanske du med tiden hittar din amerikan?

Ingen är så blind som genomsnittsmedlemmen på Familjeliv
  • Anonym (USAbosatt)
    Bebiboo skrev 2010-11-18 22:44:52 följande:
    Absolut att det hjälper att vara blond med blåa ögon. Stora bröst är också ett plus.Flört
    För mig funkade det även om de inte är jättestora.  Flört  Min amerikan gillar bakdelar mer...  Flört
  • Rhino

Min amerikan gillar Swedish meatballs, så kan du laga mat är det också ett plus!!

Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
  • Anonym (USAbosatt)
    Rhino skrev 2010-11-18 22:49:56 följande:
    Min amerikan gillar Swedish meatballs, så kan du laga mat är det också ett plus!!
    Ja, det är helt klart aldrig fel!  Lite humor är också bra samt att du är pratsam (de flesta amerikaner pratar jämt).  Flört
  • Anonym (USAbosatt)

Är det någon speciell sorts amerikan som du letar efter för det finns ju så många olika etniska grupper här?  Eller speciell ålder?  Äldre med tjock plånbok eller ung och snygg?

Svar på tråden Träffa en amerikan?