• Anonym (miss)

Träffa en amerikan?

Jag skulle gärna vilja träffa en amerikan, tyvärr har jag inte möjligheten att åka till USA på väldigt länge så det alternativet att träffa en känns avlägset.
    Undrar om ni vet någon dejtingsajt där man kan träffa killar från usa?
    Eller nått annat sätt?

• Svar på tråden Träffa en amerikan?
  • Anonym (miss)

Precis. Alla har vi våra ideér och drömmar?
    Har ni aldrig drömt om en brunhårig man, en blond man, blå ögon, bruna ögon, vältränad, eller vad man nu vill ha!!
    Jag vill ha en amerikan, eller iaf testa en amerikan. Sen om det i slutändan blir en från sverige, kina eller afrika fine by me!!

• Anonym

vad lockar med just amerikaner? (inte kulturen nu eftersom du inte var ute efter ett green card, utan just männen i sig)

• Anonym (miss)

Jag kan tänka mig en man från andra engelskspråkiga nationaliteter.

• hervor
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:26:17 följande:
    Jag har hälsat på en vän till mig där, var där kanske 3veckor i 2 omgångar. Jag skiter fullständigt i livet på tv. Jag vill inte vara någon hollywood fru eller New York fru. Jag var bara intresserad av var man kan träffa folk som inte just är från Sverige!!!
    Internet. Gå antingen med i någon internationell dejtingsida, eller något commuity kring något som intresserar dig. Där kan du träffa likasinnade från hela världen. Ser du hyfsat bra ut och skriver att du är svensk, kommer du inte ha problem att hitta intresserade män varken från USA eller andra länder. Att skandinaver är hårdvaluta på den internationella partnermarknaden, är knappast någon nyhet
  • Anonym (miss)

Jag vet inte vad det är, jag har bara fått det för mig. Precis som att vissa bli knäsvaga av fransmän eller what ever

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:45:28 följande:
    Jag kan tänka mig en man från andra engelskspråkiga nationaliteter.
    är det just språket du tänder på?
    jo, engelska är sexigt!
  • Anonym (miss)

Kanske är det språket, nått är det iaf

• psykfall13

Jag har samma känsla som du, TS.

Och vad beträffar att livet inte är som på tv i USA osv, det har väl inte med saken att göra? Sverige är väl inte så jävla fantastiskt heller på riktigt?

Det beror ju på vart i världen man vill bo, det har man väl drömmar om själv vare sej man vill leva "lyxliv" eller inte.

Överlever <3
  • Anonym (USAbosatt)
    hervor skrev 2010-11-18 21:46:09 följande:
    Internet. Gå antingen med i någon internationell dejtingsida, eller något commuity kring något som intresserar dig. Där kan du träffa likasinnade från hela världen. Ser du hyfsat bra ut och skriver att du är svensk, kommer du inte ha problem att hitta intresserade män varken från USA eller andra länder. Att skandinaver är hårdvaluta på den internationella partnermarknaden, är knappast någon nyhet
    Ja, det var ju ungefär vad jag skrev.  Bra tips!  Glad
  • Anonym (..)

Du har ju australien och nya zeeland också som är spännande platser. Men det känns som att en amerikan skulle vara mest intresserad av en svensk tjej. Internet är nog grejen. Men hur i hela friden ska du kunna avgöra om det är en bra man eller inte? Det är så lätt att luras över internet och så sitter du där i ett främmande land med en äcklig karl, huu.

Svar på tråden Träffa en amerikan?