mammabecka skrev 2011-06-19 13:05:25 följande:
Oj oj här händer det saker! Vad roligt att det är så många som skriver här nu
Jag har variit lite off på sista tiden! Flyttade - inredde - glömde

Nu blev jag plötsligt påmind om familjelivs existens när jag inte hade något att göra på datorn... Hur kunde jag glömma det bästa?
Spännande att läsa om alla era städningsstrategier. Jag har ordnat en liten datahörna i köket för att jag ska kunna hålla koll på diskbänken så att den inte växer sig FÖR hög. Det funkar faktiskt hittils! Känner mig dock lite orolig för att det ska "gå över" som allting annat som går bra. Jag brukar vara superduktig några veckor när jag hittat en ny strategi, sen går det nerför igen.
Börjar blir riktigt fint i vissar delar av hemmet, kolla gärna lite av mina inredningsbilder på min blogg
boxofsecrets.blogg.se
Det roliga är att det egentligen ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig här, men jag städar undan JUST på den lilla plats jag tänker fotografera, så verkar jag superordningssam och duktig
adhdkvinnor-länken var ju underbar!! HAHA! Tack för dagens första SMILE Häckis!

Skrattar så jag kiknar, jag kan oxå städa, fota och sen lägga tillbaka röran...
Men här har ni hur mitt köksbord såg ut konstant innan jag fick barn...... och detta är ändå på en hyfsat bra dag vill jag minnas
Även jag har datahörnan i köket, för då kan jag höra uppåt där vi har vardagsrummet och tösen springer förbi mig på sin väg mot sitt rum osv, centralt och jag kan inte tappa bort mig helt, för jag blir konstant störd av djur och barn när dom är vakna....
Det går i perioder för min del. Men jag har bett om hjälp så med tur kommer min syster och hjälper mig i veckan så jag får burit upp de sista av mina oupppackade kartonger och ställt i mitt skräprum där upp. Bättre att ha alla kartonger och säcka där, så kan jag gå igenom en åt gången utan att röra ner hela hemmet, som ju är rörigt så det räcker ändå!