• Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.

Varmt välkomna in i tråden, mammor

• Svar på tråden BVC-gruppen Lerum
  • Glow

Här är det full rulle idag, men vi ska försöka promenera...men dyker vi inte upp 13 så behöver ni inte vänta...då ses vi nästa måndag istället.

Ha en underbar dag alla!

Marielle & Melvin

• AnnaWe

Hej alla mammor!

Måndag 14/3 vill jag bjuda på fikan, i mitt andra hem (då mitt hem är en röra just nu...)!

Så samling på ridskolan's (Jutagården) parkering kl 13, för promenad till Stamsjön och tillbaka, för att sen fika i gårdens pub! Jag tar med mig kaffe/tea och en kaka, önskas annat att dricka får man gärna ta med. Jutagården/ridskolan ligger precis i början av Härskogen, första avfarten till höger, ca 200-300 m efter starten på Härskogsvägen. Det är skyltat ridskola, Burhults stuteri & ridskola. Vi kan givetvis ta oss ett kik i stallet för dom som vill det. Hoppas inte någon är allergisk, puben är inte fri från hästbaciller dessvärre / Välkomna! Kram
    Ps. men vi syns kanske innan, den 7/3? Har ni bestämt något?

• Fotoliselotte
    AnnaWe skrev 2011-03-03 14:41:24 följande:
    Hej alla mammor!

Måndag 14/3 vill jag bjuda på fikan, i mitt andra hem (då mitt hem är en röra just nu...)!

Så samling på ridskolan's (Jutagården) parkering kl 13, för promenad till Stamsjön och tillbaka, för att sen fika i gårdens pub! Jag tar med mig kaffe/tea och en kaka, önskas annat att dricka får man gärna ta med. Jutagården/ridskolan ligger precis i början av Härskogen, första avfarten till höger, ca 200-300 m efter starten på Härskogsvägen. Det är skyltat ridskola, Burhults stuteri & ridskola. Vi kan givetvis ta oss ett kik i stallet för dom som vill det. Hoppas inte någon är allergisk, puben är inte fri från hästbaciller dessvärre / Välkomna! Kram
    Ps. men vi syns kanske innan, den 7/3? Har ni bestämt något?
    Jag är ju tyvärr allergisk, men jag tänker att jag iaf kan vara med på promenaden Glad

Angående måndag - jag och Louise är promenadsugna, så vi sa att vi skulle ses på Bagges Torg klockan 13:00.
    Så jag hoppas att vi ses där, alla vi som kan Cool
  • Sakalo
    Glad Va roligt, Anna!  Det skulle vi gärna vilja vara med på.... är bara osäker på om vi har andra planer. Jag ska kolla!

Dessvärre missar jag på måndag eftersom jag ska tillbaka till verkligheten några dagar och gå på kurs. Ser fram emot vällagade luncher mer än själva kursinnehållet tror jag... Skrattande
  • SaraAnd

Anna, det låter jättetrevligt, men måste också kolla om vi kan stuva om lite i planeringen den veckan Skrattande

Jag kommer till Bagges på måndag Liselotte!

Nu skall jag snart bege mig av och lämna Marius hos morfar och sen själv gå och få massage. Det är verkligen behövligt just nu känner jag.

Ha en bra helg alla Glad

• IngridR

Hej!
    Än så länge kan vi båda måndagarna så jag och Ossian kommer gärna med om vi känner oss fräscha. Har haft mjölkstockning med feber i två dagar som äntligen släppt. Fy f`n för stockning Rynkar på näsan. Lider med de som haft det ofta. Så går det när man försöker amma mer sällan på natten.

Ha det gott!
    /Ingrid 

• Love 08

Hej!
    Alvin och jag kommer gärna, Anna, kul!
    Ses på måndag, hoppas jag. Har varit sjukstuga här ihelgen, feber, huvudvärk och illamånde=kräksjukan?? Idag känns det ialla fall bättre och Alvin har inte blivit sjuk än sålänge, peppar peppar! Jag lovar att inte komma å smitta er!

Ha det fint alla !

Louise

• Glow

Vi kommer gärna båda måndagarna - kul!
    Vart ligger Bagges Torg förresten för en ikke lerumsbo, jag känner mig helt lost :o)
    Ingrid, får du fortsatta problem med mjölkstockning har jag lite tips som jag gärna delar med mig av. Innan jag fick ordning på rattarna drabbades jag ju av detta vid minst 10 tillfällen och det är inte kul alls. Hoppas du mår bättre nu.
    /Marielle 

• AnnaWe

Selma & jag kommer idag, ses på bagges kl 13! Kram

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum