• Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.

Varmt välkomna in i tråden, mammor

• Svar på tråden BVC-gruppen Lerum
  • Asil78

Hej på er!
    Jag och Aaron kan tyvärr inte komma imorrn eftersom vi inte har tillgång till bil.
    Men jag hoppas ni får en riktigt fin dag och att vi ses snart!

/Lisa

• Glow

Jag och Melvin kanske kommer, beror lite på hur kallt det är och hur han mår. Lilleman har legat i 39 graders feber i några dagar, men han verkar vara på bättringsväg. Ingen feber idag, yeay!

• AnnaWe

Hej, glömde skriva imorse att vi hade tid på bvc på promenadtiden, och därför ej kunde vara med idag. Selma har fått några konstiga utslag på armen, men det ska inte vara någon fara som skönt var...fick salva och hoppas att det ska försvinna! Kram

• Fotoliselotte

Tack för idag, ni som kunde komma Skrattande. Både jag och Isac hade jättemysigt, och Isac fortsatte vara sitt soliga goa jag hela kvällen sedan.

Några uppslag inför nästa vecka? Kan ju likabra vara ute i god tid när jag ändå skriver ett par rader Flört.

• IngridR

Hej!
    Det ska ju bli varmt till helgen så om det håller i sig till måndag så kanske man kan ha picknick ute nånstans. Förutsatt sol och ej för blåsigt.

Idag ska Ossian och jag hälsa på hos kollegorna på jobbet. Trevligt, men jag börjar inse att föräldraledigheten börjar gå mot sitt slut. Usch! Tur att sommaren är kvar.....

Ha det!
    /Ingrid 

• Fotoliselotte
    IngridR skrev 2011-05-05 09:15:04 följande:
    Hej!
    Det ska ju bli varmt till helgen så om det håller i sig till måndag så kanske man kan ha picknick ute nånstans. Förutsatt sol och ej för blåsigt.

Idag ska Ossian och jag hälsa på hos kollegorna på jobbet. Trevligt, men jag börjar inse att föräldraledigheten börjar gå mot sitt slut. Usch! Tur att sommaren är kvar.....

Ha det!
    /Ingrid 
    Jag ska börja jobba 9/6... Lite ångest faktiskt! Men det blir nog bra efter några dagar när man kommer in i det.

Picknick låter nice! Var ska vi sitta då isf tro?
  • Love 08

Hej! Vilket strålande väder det var igår, och idag verkar det bli samma! Hoppas det håller i sig tills imorrn :)

Alvin har dessvärre fått höstblåsor :( ja, det kan även komma på våren tydligen!
    Det är ett virus, som smittar, men främst barn. Tur!
    Han fick feber först, och sen blåsor på ben, händer, armar och lite i ansiktet, Stackarn! Men det är på väg tillbaka nu och tydligen, enligt Bvc sköterskan så "går" höstblåsor och vattkoppor i Lerum bland barnen på förkolor, så akta era små! Man är smittfri efter en vecka efter att första blåsan kom.

Vi får alltså hålla oss borta denna vecka som kommer från barn. Men till nästa måndag är vi med igen! Hoppas ni får trevligt imorgon Cool

Kram fån oss!

• IngridR

Hej!
    Om det är några som är promenad och fikasugna imorgon så skulle vi väl kunna träffas vid Aludden och ha picknick vid badplatsen kanske. Jag känner inte till några andra trevliga ställen att sitta på nära Lerums centrum.

/Ingrid 

• Fotoliselotte
    IngridR skrev 2011-05-08 20:02:20 följande:
    Hej!
    Om det är några som är promenad och fikasugna imorgon så skulle vi väl kunna träffas vid Aludden och ha picknick vid badplatsen kanske. Jag känner inte till några andra trevliga ställen att sitta på nära Lerums centrum.

/Ingrid 
    Jag är på! Ses imorrn dåCool
  • SaraAnd

Hej.

Jag vet inte om vi hinner komma i morgon, är vi inte vid Aludden 13 så vänta inte. Kanske att vi i såfall dyker upp senare om ni sitter vid sjön.

Marius hälsar att Alvin får krya på sig!! Inte kul att vara sjuk Rynkar på näsan

Sara & Marius

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum