BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Hej på er!
Jag och Aaron tänkte komma idag men känner oss ganska trötta efter några väldigt tidiga morgnar så vi får se om vi tar oss iväg.
Tyvärr kommer vi vara i Stockholm nästa måndag så vi missar promenad och fika.
Jag hoppas ni får det riktigt trevligt!!
Ingrid: har hört hur hemskt det är med mjölkstockning så jag lider verkligen med dig. Hoppas du slipper det framöver!
Kram och ha det gott!
/Lisa
Hej alla mammor och bebisar!
Såg just att biblioteket i Lerum har babyrytmik två onsdagar framöver (det började idag men jag såg det tyvärr inte förrän nu.) Tänkte bara tipsa er om det. Tänkte bege mig dit nästa vecka och se vad det är för något. 

Hej hallå!
Jag har också sett det Liselotte men var det bara i två veckor? Missade också igår och kan inte nästa vecka men hade hoppats på att det skulle fortsätta. Om du går nästa vecka kan du väl hälsa dem att det finns ett "stort" intresse att komma veckan där på 

Anna, räkna med oss imorgon! :D
Hej!
Vi kommer inte imorgon då vi har tid hos läkaren på bvc för 6 mån kontroll...
//Jennie och William
Hej!
Vi kommer inte heller imorgon då jag ska till läkaren, hoppas vi ses nästa måndag!
Louise & Alvin
Det har kört ihop sig lite här tyvärr, så jag och Isac kan inte heller komma. Vi ska iväg hela familjen på eftermiddagen så jag låter sambon ta bilen så att han kommer hem snabbare. Hoppas ni får det mysigt så ses vi på fredag på BVC-träffen!
Ja just det, glöm inte bvc-träffen på fredag kl 13. Då kommer en kvinna från barnomsorgen och det kan vara bra att förbereda frågor om vi har några... Ses då!