BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Jag å Melvin kommer om vi inte behöver besöka BVC. Lilleman har fått en stor knallröd tå stackarn ...
Hejsan, vi kommer inte idag heller, har knappt sovit inatt och är väldigt trött...kram på alla! Ses på bvc imorgon!
Hej alla!
Vad jag förstått så blev det inget sagt angående nästa måndag. Är det någon som har något förslag? Jag smet ju lite tidigare från BVC-träffen, så jag vet inte om ni kom överens om något? Tycker inte att de träffarna är så jätteroliga, även om det såklart alltid är roligt att träffa er och bebisarna =)
Hej!
Vi sa aludden kl 13.00!
Håller helt med dig, träffarna ger inte så mycket, fast barnsäkerheten var ju bra att få lite koll på. Snart kryper de små=)
Liselotte, vi ses på zumban ikväll
Hej på er alla!!
Har äntligen lyckats hitta hit.
Tänkte bara kolla lite då jag inte lyckats komma med någon måndag,
går ni även om de e kasst väder? om ni ställer in, skriver ni det här då?
/Elin
Jag och William kan inte komma på måndag då jag har ett mycket efterlängtat besök hos frissan!
Elin, om det sker några förändringar står det här, tror jag i alla fall
.
Ses förhoppningsvis nästa måndag! Trelig helg!
//Jennie
Jag och Isac kommer gärna, men vi får se lite imorgon om det går. Isac och jag har nämligen varit dåliga. Vi smittar inte, men orken är väl inte densamma. Det blev till och med ett besök på Barnakuten på Östra i fredags :(.
Men förhoppningsvis är vi pigga och friskare imorgon!
Hej alla, vi har varit i tyskland hela helgen, vi har haft det lite si och så med soveriet under resan...så blir natten inte bra nu så kommer vi inte men jag kan skriva ett litet medd igen isf. Kram kram
Hej på er!
Kul att vi trotsade vädret idag och gick en promenix iaf! Som vi sa idag, så är ni välkomna hem till oss nästa måndag kl 13.00. Adress. Kumminvägen 4, i Olstorp.
Vi kan gå en runda och sen fika efteråt!
Om ni kommer från Lerum, (alla gör väl det!) så åker ni mot Gråbo, men vid skylt Flexator och Olstorp tag vänster. Sen åker ni några km på denna väg genom ett villaområde. Vår väg ligger upp till vänster i en backe, andra huset på vänster sida ( röd villa med gula knutar). (Ketchup o senap
)
Hoppas ni kan komma!
Ha en trevlig vecka!
Louise & Alvin
)