BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Jag har inget att invända mot mötesplatsen, så jag tycker vi kör på det!
Vi kommer ifall jag får tag i en bil. Nu är barnvagnen räddad iaf men bilen ska in till verkstan imorgon.
/Marielle & melvin
Hej!
Vi kan inte följa med idag på promenaden pga att vi inte har något vatten hemma! Har därför inte kunnat duscha och kan inte göra nåt som har med vatten att göra... Fick veta detta imorse
.
Vi får åka ut till mina föräldrar i Kållered tills vattnet är tillbaka.
Nästa måndag, den 24 jan, kan jag "hålla" i promenaden och bjuder in till fika hemma hos oss på Eklövsvägen 134. Ska se ut någon bra väg att promenera på tills dess.
Det finns gästparkeringar vid garagelängorna. Vi kan träffas kl 13 vid busshållplatsen "Almekärr platå" som är vid gästparkeringarna där vi bor.
Hoppas att vi ses då!
//Jennie
Jobbigt att vara utan vatten, skönt att ni har någonstans att ta vägen så länge!
På söndag döper vi Fransen och jag gissar på att det kommer märkas av på måndag så vi räknar med att få hoppa över nästa promenix men veckan därpå är vi självklart med igen!
Nu ska det strykas dopklänning!
//Sara & Frans
Jag måste ju fråga - är det någon annan än jag som bloggar?
Ja jag bloggar men är lite dålig på att uppdatera :)
Om någon är intresserad så finns den här: aaron.hieta.se/
Liselotte: vad är adressen till din blogg?

Hej!
Undrar om det är någon som har tänkt gå på promenad på måndag? Som sagt kan vi utgå från mig den här gången och fika efteråt, om det är någon som vill såklart!
Hoppas att ni får en trevlig helg!
/Jennie
Fin blogg du har Liselotte! :)
Jennie: jag kommer gärna om jag bara hinner ut med vovven först. Men det borde funka.
Ha en trevlig helg!
/Lisa
Jodå, jag dyker upp imorgon! Jag kommer att gå härifrån då vår "kära" bil har pajat igen, avgassystemet är trasigt. Suck. Men det blir en extra lång promenix bara