BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Hej.
Nääs tycker jag låter väldigt trevligt
. Jag tror att jag har bil i morgon, (hoppas att Daniel vill cykla till jobbet..)
Annars har jag heller inga problem att ses vid Aludden och sitta där och lapa lite sol 
Låter härligt med 18 grader - rena sommarvärmen. Vad sägs om Aludden igen, där har vi ju aldrig träffats förut....
/Ingrid och Ossian
Hejsan!
Jag och Alvin dyker upp vid Aludden kl 13.00. Låter lovande med vädret
sol och latte=)
Sen tycker jag att vi kan utforska Nääs nästa gång kanske?! Lite kul med något nytt! Alingsås är annars mysigt att promenera och ta en kaffe, fast då måste ju man ha bil förstås..men kul att ses imorrn!
Kram Louise
Vi kommer till Aludden i morgon!
Sara & Marius
Halloj!
Vid senaste promenaden pratade vi om att träffas vid Nääs och gå imorgon. Finns det fortfarande intresserade mammor?
/Ingrid
Hej!
Ja, absolut
hoppas bara på fint väder. Annars kanske vi kan ses inne i Lerum för en liten promenad i alla fall?
Vi kan ju satsa på Nääs kl 13.00 eller? Liselotte; du hittade dit eller?
Kram Louise
Hej igen!
Verkar som att det ska bli uppehåll men ganska kyligt imorgon. Det finns iaf ett kafé vid Nääs slott som är öppet. Tror dock att vi pratade om ett annat ställe till vänster efter allén sist men jag har inte hittat nån info om kafé där.
/Ingrid
Hej.
Vi kommer gärna med till Nääs i morgon. Vi får hoppas på att det inte blåser allt för kallt 
Jag tror att det bara finns ett café så det är säkert det du har läst om.
Sara och Marius
hoppas bara på fint väder. Annars kanske vi kan ses inne i Lerum för en liten promenad i alla fall?