• Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.

Varmt välkomna in i tråden, mammor

• Svar på tråden BVC-gruppen Lerum
  • Höösten

Hej!
    Vi åker till Sälen på fredag så vi kommer inte till biblioteket. Sista chansen för skidåkning den här säsongen  . Är det någon mer träff eller är det slut på föräldrgruppen nu? Vet inte vad hon sa sist...

//Jennie

• Fotoliselotte

Måndagen den 11:e klockan 13-15 har jag bokat Sagorummet på Biblioteket till vårt förfogande! Där inne finns en filt som bebisarna kan sprattla runt på, och man kan köpa kaffe och kaka. För den som inte vet så ligger Sagorummet vid barnboksavdelningen.

Det vore bra om ni som kan komma skriver det här så att jag vet, och kan avboka om det bara är jag som kan Glad

• AnnaWe

Jag och selma kommer gärna den 11:e. Vet inte om ni bestämt något för imorgon? Hur som helst så har jag legat kräksjuk hela helgen, så jag tror inte att jag orkar promenera...så räkna inte med oss. Kram kram

• Glow

Jag och Melvin kommer den 11. Va kul med sagostund. Bestämdes någon promenad imorgon förresten? Missade förra måndagen.

• SaraAnd

Hej hej

Som det ser ut nu kan vi också den 11e!
    Vi bestämde inget nytt för i morgon sist. Jag tror ingen av oss som var med då kan i morgon nämligen.

Anna, inte kul med magsjuka Rynkar på näsan Hoppas du blir pigg och kry snart igen!

//Sara

• IngridR

Hej, jag och Ossian kommer 11/4 om inget oväntat inträffar.

/Ingrid

• Glow

Hej alla mammor

Vet inte om ni fått denna info från Libero men de släpper en ny tunnare blöja nu om några veckor och vill gärna att man testar denna och kommer in med synpunkter. Om vi i föräldragruppen testar är vi allihop med i utlottningen av gratis blöjor i ett år - tänk vad pengar vi kommer spara då för det är ju inte billigt med blöjor direkt. Så vad säger ni - ska vi testa en blöja? I så fall beställer jag hem ett paket till oss.

• Fotoliselotte
    Glow skrev 2011-04-06 11:52:16 följande:

Hej alla mammor

Vet inte om ni fått denna info från Libero men de släpper en ny tunnare blöja nu om några veckor och vill gärna att man testar denna och kommer in med synpunkter. Om vi i föräldragruppen testar är vi allihop med i utlottningen av gratis blöjor i ett år - tänk vad pengar vi kommer spara då för det är ju inte billigt med blöjor direkt. Så vad säger ni - ska vi testa en blöja? I så fall beställer jag hem ett paket till oss.

Ja, varför inte? Gratis blöjor i ett helt år låter inte fel Skrattande
  • Glow

Ni som vill testa en blöja kan väl hojta till då jag behöver era namn och mobilnummer (mobilnr har jag ju redan men vill ha er tillåtelse). Testperioden pågår fram till mitten av maj så vi ska väl ha hunnit träffas någon gång däremellan. Man behöver bara testa blöjan och tycka till om den så är man med i utlottningen av gratis blöjor under ett år. Alla i föräldragruppen som anmält sig vinner (därför behöver jag ditt namn). Mobilnr vill de ha för att man bara ska kunna anmäla sig en gång. De kommer inte att använda detta till något annat, endast som ett unikt ID/tävlingsnr för varje deltagare (precis som när man typ bokar biobiljetter).

VI SKA VINNA!!!!
    Tänk va mycket andra grejer vi kan köpa till våra småttingar för de pengar vi sparar - tjohoo!

• IngridR

Jag kan vara med och testa en blöja (eller kanske snarare Ossian, blir nog lite tajt på mig :). Du har tillåtelse att använda mitt mobilnummer. 

/Ingrid (Rigstedt)  

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum