• Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.

Varmt välkomna in i tråden, mammor

• Svar på tråden BVC-gruppen Lerum
  • Fotoliselotte

Hej i stugorna! Hoppas ni har det bra och att bebisarna sover gott

Tänkte att för den som vill så är det promenad på måndag - kan 13:00 på Bagges Torg passa bra? Så kan vi kanske sitta i solen på torget sen efter promenaden med en latte? Tror det skulle vara fint väder på måndag!

• AnnaWe

Jag och selma kommer, skulle vi få förhinder så sms'ar jag dig liselott. Kramar!

• IngridR

Jag och Ossian kommer också. Låter trevligt med latte i solen!

/Ingrid 

• Love 08

Hej!
    Här har det varit ett fint dop för Alvin ihelgen, nu är vi trötta och jag lite förkyld, så vi får se om vi kommer imorgon. Vänta inte på oss om vi inte dykt upp vid 13! Ha det fint alla denna vecka!
    // Lousie & Alvin

• Fotoliselotte

Vad säger ni, ska vi ta en fika på Aludden på måndag? Vi kanske till och med kan sitta ute om de har dragit fram sina utemöbler? En promenix innan också såklart Cool

• Love 08

Ja, vad skönt det låter, håller tummarna för SOL!! Alvin och jag är på
    Trevlig onsdagskväll alla!

• Glow

Jag och Melvin är på - hoppas på fint väder, hade ju varit underbart.
    /Marielle

• AnnaWe

Hej Hej! Jag och selma kommer ev inte, har vi inte dykt opp kl 13 så vänta inte. Vi har eventuella planer på att åka till alingsås för några ärenden. Kram

• IngridR

Hej!
    Är det BVC-träff på biblioteket på fredag kl.10.00? Eller kommer jag ihåg helt fel. Känns som att vi nyss hade en träff

/Ingrid 

• Fotoliselotte
    IngridR skrev 2011-03-30 08:48:26 följande:
    Hej!
    Är det BVC-träff på biblioteket på fredag kl.10.00? Eller kommer jag ihåg helt fel. Känns som att vi nyss hade en träff

/Ingrid 
    Det stämmer!
Svar på tråden BVC-gruppen Lerum