BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Hej!
Bvc-Marie ringde och meddelade att nästa träff är den 18 mars kl 13. Det är en fredag. Då kommer en kvinna från barnomsorgen och pratar med oss och svarar på frågor. Om vi har några frågor får vi gärna förbereda oss till dess. Marie sa att om jag pratar med någon av er kan jag ju hälsa detta så därför skriver jag det här...
/Jennie
Louise, jag och selma kommer inte på måndag, men hoppas vi syns veckan efter istället. hoppas ni får en toppen-träff
kram kram
Jag och Melvin försöker hitta till dig Louise :o)
Förmodar att man kör in vid Gråbo. Tror jag har sett skylten Olstorp någon gång när vi har varit ute på upptäcksfärd i nejden :o)
God kväll!
Ossian har åkt på en rejäl förkylning (RS-virus symptom) så tyvärr missar vi promenaden imorgon. Jättetråkigt tycker jag, men förhoppningsvis får vi se Olstorp och hur ni har det, Louise, en annan gång.
Hoppas att ingen annan har smittats.
/Ingrid
Gokväll!
Alvin somnade efter gröt och nattsaga redan vid 18! Han var helt slut efter babysimmet
Ingrid: ja, ni är så välkomna ut hit när som! Hoppas det inte är RS..krya på dig Ossian!
// Louise
Hej!
Vi kan inte komma idag men vill gärna försöka nästa gång.
Trevlig Alla-hjärtans-dag på er!
//Jennie
Tack än en gång för kaffet Louise, och er övriga för sällskapet! Isac somnade i stort sett direkt när jag startade bilen, och sitter nu och testar sin röst likt en operasångare
, på bra humör igen!
Vi sa klockan 13:00 utanför Aludden nästa måndag om jag inte missminner mig?
Hej där!
På måndag kommer inte jag & Alvin , vi ska på tågresa ända upp till Stockholm
åter onsdag! Hoppas ni får en skön promenad! Ses måndag därefter ( men Frans och Marius, vi syns på babysimmet på söndag!! )
Kram på er
Louise
God söndagskväll!
Fransen och jag (kanske mest jag) hade tänkt hinna med ett gäng ärenden imorgon och jag är osäker på om vi hinner till promenaden. Kommer vi så kommer vi men ni behöver inte vänta på oss! :)
Lollo, jag hoppas att Alvin inte tar sin ljusblå mössa till Sthlm! Vi vill ju inte att han ska råka i trubbel ;)
//S&F
Hej!
William har varit lite dålig i helgen så vi stannar hemma i värmen idag istället för att ge oss ut i kylan så hoppas jag att han blir bättre. Ha en bra dag och promenad!
//Jennie