BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Hej!
I måndags var det lite tunn uppslutning vid promenaden, endast Liselotte och jag och våra små herrar. Lika trevligt ändå såklart men vi hoppas att det är ett tillfälligt bortfall.
Vi bestämde inte nått nytt inför måndag. Kanske är det någon som har ett trevligt förslag på lager?
Ha en bra avslutning på veckan med mycket skidor (på TV)!
/Ingrid
Hej! Jag glömde helt av att meddela att jag och Selma var bortbjudna på annat håll i måndags, ursäkta! Jag vill gärna bjuda hem er alla, men just nu håller vi på att renovera så det passar inget vidare utan får bli längre fram i vår. Kram
Hej.
Jag var borta i måndags när jag kom på att jag inte hade meddelat att vi inte kunde vara med på promenaden så jag skickade ett sms till dig Liselotte (trodde jag!!) när jag senare på kvällen kollade telefonen insåg jag att jag missat en av alla dina femmor.. Så inte min mening att inte höra av sig.
Klart det blir mycket skidtittning på tv Ingrid, det får man inte missa 
/Sara
Dåligt med förslag inför måndag ser jag :O
Dessvärre kommer jag inte med något utan meddelar istället att vi inte kan komma. Det är så här i kylan dags för oss att plocka ut våra fönster och renovera dem! Väl vald tidpunkt, I know. Hur som hämtar de hälften av fönstren på måndag vid lunch så det kan bli svårt att få till det.
Om det är så att vi bara blir färre och färre på träffarna kanske vi ska fundera på att ses mer sällan? Typ varannan vecka? Det är ju roligt när så många som möjligt är med samtidigt som vi väl alla har fått lite mer att göra på dagarna kanske?!
Ha en trevlig lördagskväll nu, mellogillare eller mellovägrare! :)
Ska vi köra något enkelt, typ Aludden? Det är väl rätt bra med parkeringar för er som tar bilen? Jag fortsätter gärna varje vecka, alltid kul med sällskap 
Hello!
Jag o alvin kommer imorrn
hoppas det blir sol!
Ja, det glesar ut med folk har vi märkt. Kan hålla med om att vi kanske ska ta varannan måndag istället. Vi som vill ses varje måndag kan ju ringa varann och bestämma det ändå! Vi får väl klura på det!
Sara, skönt med nya fönster, får komma och inspektera nån dag=) Alvin saknar Fransen lite
Näe, nu ska jag damsuga och Alvin sover för att ladda inför simmet i eftermiddag!
( Kollade på ny soffa på Mio igår, bestämde oss för en stor skön, där man kan ligga skönt båda två, men det var
8 veckor lev tid, så vi får längta lite!)
Ha det bra allihopa!
/Louise
Jag och Ossian kommer också imorgon. Aludden blir bra.
/Ingrid
Jag får se om jag och selma dyker opp imorgon, hon har varit lite hängig i helgen, så det beror på dagsform och hur natten blir. Jag kommer börja jobba lite from denna vecka så vi kommer inte att kunna ses varje vecka, utan får ta det gång för gång...kram
Hej!
Vi har besök av Williams farbror och kusiner så vi kan inte komma idag heller. Hoppas ni får en skön promenad!
/Jennie
Hej alla!
Vi kom hem från Leksand sent i går kväll så jag måste ge mig ut och handla nu på förmiddagen. Min tanke är att även hinna med på promenaden men är vi inte där kl 13 så vänta inte på oss. (Det är ju skidor på tv kl 13 också
)
/Sara