BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Ja och Mel hänger kanske på om han mår bättre och det inte är för blåsigt ute. Han har varit förkyld i över en vecka, dock ingen feber längre (det har han inte haft sedan förra helgen men det har varit en seeeg förkylning som vägrar ge med sig, suck). Ni behöver inte vänta, kommer vi senare letar vi upp er i så fall.
Jag hoppas även att testblöjorna har kommit imorgon. Har mailat Libero och skällt lite och de lovade att jag skulle ha dem i fredags eller på måndag.
Hej, jag och selma har en del ärenden vi måste få gjort, har vi inte dykt opp kl 13 så vänta inte...kram
Nu, en månad senare, kom blöjorna som vi ska testa (suck). Kontaktade Libero i förra veckan och undrade om de glömt av oss eller vad. Hur som helst. Jag kan ta med mig dem på måndag om det blir någon promenad då. Blöjorna har redan släppts till försäljning har jag sett så flera av er kanske redan har testat dem och då kan man ju lämna sina kommentarer baserat på dessa blöjor. Kommentarerna lämnas på nätet. Ju fler vi är som lämnar kommentarer dessto större chans har vi att vinna (en årsförbrukning blöjor till alla i gruppen). Koden ni anger på www.libero.se/blojsvar är i så fall mitt mobilnummer (är kopplat till oss i föräldragruppen).
Glömde säga att sista dagen att lämna sina kommentarer är den 20 maj
Jag tycker det skulle vara kul om vi sågs hemma hos någon på måndag efter en promenad... Så att småttingarna kan få busa lite. Om vi inte blir allt för många kan vi vara här.
Vad sägs? Ska vi ses vid Göfab möbler 13:00?
Hej hallå!
Vi har som du säger redan köpt blöjorna och testat dem. Kan inte säga att jag tycker vare sig det ena eller andra om dem men där emot stör jag mig nått hysteriskt på att det är färre blöjor i förpackningen men samma pris (i alla fall på Kvantum i Lerum). Okej om det vore en skillnad på två men om inte jag är helt ute och cyklar så skiljer det ju åtta stycken. Dåligt tycker jag som hoppas att jag är ute och cyklar.
Kan annars hälsa från verkligheten där jag befinner mig på dagarna att det faktiskt är ganska okej även om man ju har något helt annat att längta hem till nu än tidigare. Men jag ska hålla ut i två veckor till och sen blir det semester och Spanien och torp och allt möjligt. Tror inte att vi är hemma någon måndag innan slutet på juli så det lär väl inte bli mycket av oss på promenaderna men vi ses väl förhoppningsvis på "byn" ändå
Kram från Sara & Frans
Hej!
Det blir bra! Vi kommer
Kram från oss!
Å nu fick jag lite dåligt samvete. Såg precis på en gammal blöjförpackning på Tempo att det var 60 blöjor i den versionen också i storlek 4 så ingen skugga ska falla på det stackars internationella mulitföretaget SCA Nu är ju bara frågan om de nya är bättre!
Hej!
Jag har varit så trött i helgen så jag hade helt glömt bort att imorgon är det ju måndag igen. Jag och Ossian kommer i alla fall gärna imorgon.
/Ingrid