• Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.

Varmt välkomna in i tråden, mammor

• Svar på tråden BVC-gruppen Lerum
  • Glow

Jag och Melvin kommer också. Vi ska till BVC innan men jag hoppas inte det drar ut på tiden. I så fall försöker jag leta upp er. Jag tar med blöjorna. Sara, du får gärna ge dina kommentarer på nätet (se adress ovan) så är du med i tävlingen. Mitt mobilnummer gäller som sagt som kod för oss i föräldragruppen.

• AnnaWe

Hej, selma vaknade stört förkyld med rinnande näsa och rosslig hals så vi håller oss inne idag, så vi kommer tyvärr inte idag heller...kramar till alla!

• SaraAnd

Sådär ja, då har jag varit inne på libero och svarat på frågorna Glad Hoppas ni andra också gör det så vi har chansen att vinna!

Hoppas ni alla mår bra!

Kram Sara

• Love 08

Hej alla mammor och barn!

Jag tänkte bjuda hem er till oss, nästa måndag. Lite fika för oss och bus för barnen, hoppas det blir fint väder så kanske vi kan gå en sväng! Vi bor i Olstorp (fortfarande!) Kumminvägen 4.

Hoppas ni kan ha tillgång till bil då!

Kram från Louise&Alvin
    Solig

• SaraAnd

Det låter trevligt Louise. Skall förvarna Daniel redan idag att han får ta cykeln till jobbet på måndag Glad

Ha det bra alla tills vi ses!

Sara

• IngridR

Trevligt! Vi kommer gärna till Olstorp på måndag.

Har också svarat på Liberos blöjfrågor. Precis som Sara skrivit ovan är det viktigt att ALLA anmälda svarar annars får vi inte vara med i tävlingen.Tungan ute 

Ha en bra helg (och onsdag, torsdag, fredag)

/Ingrid 

• Glow

Hej alla blöjtestare Glad
    Fick precis ett mail från Libero där de har förlängt svarstiden till den 16/6 pga att de var så sena med utskicket (annars var ju deadline nu på fredag). Svaren lämnar ni på www.libero.se/blojsvar. Ange mitt mobilnummer som kod.

Anna och Lisa, jag har skickat en blöja till er, hoppas den kommit fram. Har en kvar ifall fler är intresserade.

Så testa på och glöm inte att svara så hoppas jag att vi vinner tjohoo!
    Vinnarna utses den 20/6.

/Marielle

• Love 08

Hej på er!

Jag får be om ursäkt för mitt dåliga minne, men min kompis kom igår och ska stanna till måndag, jag trodde hon skulle hem på söndag! Det innebär att jag inte kan ha mamma fika här på måndag, som jag trodde. Men jag kan nästa måndag i alla fall. Hoppas ni kan vara någon annanstans och ses me de småSkrattande

Idag ska vi in o heja på min kompis som ska springa Göteborgsvarvet! Heja!

Kram från oss Louise & Alvin

• AnnaWe

Vi kan träffas hemma hos mig (Eklövsvägen 284), vi hoppas på sol och kan vara på altanen Kl 13...Det finns gott om parkeringsplatser...kram

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum