• Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.

Varmt välkomna in i tråden, mammor

• Svar på tråden BVC-gruppen Lerum
  • Asil78

Vi hade gärna kommit och umgåtts lite med er om vi bara varit piggare. Aaron har nu fått för sig att han ska äta ett par ggr/natt för att sedan kliva upp vid 5-tiden varje morgon.. Så vi är minst sagt lite trötta och försöker få sömn där det går. Förhoppningsvis blir det bättre snart.
    Hoppas allt är bra med er och att nu får en fin dag!!

Marielle: tack för blöjan! Den ska testas idag :)

• SaraAnd

Hej.

Vi kommer gärna hem till er idag Anna :)

Ses om några timmar!

• IngridR

Vi kommer också. Håller tummarna för att vädret håller i sig.....

/Ingrid och Ossian 

• AnnaWe

Hejsan! Jag glömde tacka för blöjan Marielle, jag har nu skickat in mitt svar till Libero! Kul att ha er här i måndags. Ses snart igen. kram

• Love 08

Hej! Den här måndagen som kommer så är jag hemma! Då får ni gärna komma hit på fika och promenad, om vädret tillåter Solig Kumminvägen 4, i Olstorp. Ska vi säga tidigare än 13.00, tyckte mig höra att ni ville eventuellt flytta fram tiden, eller var det senare??
    Jag kan ialla fall hela dagen, så säg en tid som passar er!

Trevlig helg alla!

Kram Louise & Alvin

• Love 08

Jag kan gärna lite tidigare på måndag! Typ 10.00 eller 11.00. 12.00 funkar också
    Skulle ni hellre vilja gå en sväng bara inne i Lerum, så kan vi skjuta på mitt fika..

//Louise

• IngridR

Hej!
    Vi kommer gärna till Olstorp på måndag. Tid spelar inte jättestor roll. För min del har 13.00 passat bra men jag kan anpassa mig. Det är ju roligt om så många som möjligt kan komma.

För övrigt har Ossian idag fått sina första skor inhandlade. Expediten konstaterade att han har storlek 22. Det kändes ganska stort.....gulligt är det iaf med skor på de små.

Ha en trevlig helg!
    /Ingrid och Storfot 

• AnnaWe

Selma och jag kommer ej imorg, vi ska till ikea...måste kitta upp på säkerhetsgrejer till köket, selma har nu börjat öppna lådor och skåp!

Kul med skor Ingrid!

Selma har typ stl 17/18..har köpt några skor jag med! Mest för att det är gullligt

kram

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum