BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Jag (Anna) & Annelie fick töser, Selma & Thyra...två nya ryttarinnor (hoppas vi mammor...), vi hoppas dom ska välja vår hobby! Ser fram emot promenaden imorg. Jag har varit hostig i en vecka men vägrar att inte vara med imorg, och ute ska det väl inte vara någon fara att jag ska smittas...det börjar avta nu som tur är.
Selma verkar vara den enda som haft ont i magen ...eller!? Börjar bli bättre men det har varit tufft!
Kram på er!/ Anna
Vad jag vet är det bara två små tjejer, Selma (Anna) och Tyra (Annelie) och sen en hög med pojkar. Själv fick jag en liten Frans två veckor efter do date (som ju var den 31 aug, skönt att höra att någon använde det datumet i alla fall :))
Här är både tv:n och datorn grymt spännande sen någon vecka tillbaka. Kör också med en kudde i vägen i bland. Det känns ju som att barnen bara visar hur beroende man blir/är av tv:n. Annars så tycker Frans just nu att ligga ner är för småbarn och att stora tuffa killar sitter upp. Han har dock missat att han inte kan sitta. Men som den snälla och förstående mamman jag är försöker jag hjälpa till med en kudde. Hoppas bara inte hans rygg blir helt sne :S Gymmet är ju rätt kul det med så där rätar han väl ut ryggen igen hoppas jag!
Ses imorrn!
Klart stora killar sitter upp! Isac har typ vägrat ligga i flera veckor... Han ska sitta i knät och titta på allt spännande runt omkring. Någon annan vars bebis vill bli underhållen hela tiden förresten?! Isac kan roa sig själv korta stunder, men sedan vill han att mamma ska roa honom.
Tv:n är för övrigt jättespännande här med!
Sådär ja, då var jag här. Inte så svårt bara man ger det lite tid :) och som tur är tycker Marius också att datorer är spännande så jag behöver inte känna någon stress! Men nu får jag nog sluta sitta framför datorn om jag skall hinna till promenaden. Ses snart alla.
Lycka till med dopet Liselotte.
Hej alla mammor!
Tack för en mysig promenad i fredags, vilket härligt väder det var! Och Annelie, vad fint ni har det
Här hemma brinner brasan och vi ska strax gå en sväng med barnvagnen i det fina vintervädret. Det här med datorer och Tv:n, Alvin är också helt såld på Tv:n..i fm har han suttit klistrad i sin babysitter och kollat vinterstudion! Kankse en liten blivande skidåkare;)
Hoppas dopet går bra idag, Liselotte, fint väder får ni iaf!
Ha en skön söndag alla
Louise & Alvin
Tack alla, dopet gick finfint! Isac var lugn under ceremonin, och sedan njöt han av allas uppmärksamhet på mottagningen efteråt. Fick massvis med fina presenter också!
Jag kommer helt klart med på nästa promenad, fick höra att den blir av den 20:e.
Nu ska jag snart stupa i säng, helt slut efter dagen....
Godnatt från mig och Isac (som sover sött!)
Mycket trevligt att träffa alla sist. Tänkte bara meddela att jag inte kan komma på måndag då jag har en date med sjukgymnasten ... så jag har inte kört vilse igen, flabb 
Marielle & Melvin
Hej hallå i julgransland!
Tack för en trevlig promenad i eftermiddags och för gott kaffe, Sara! Tänkte att jag tar upp staffetpinnen och bjuder in på fika hos mig efter nästa gång. Vi som sågs idag kom fram till att många kunde nästa måndag så vi sa kl. 13 vid Vattenpalatset. Vi bor toknära så det blir toppen att parkera bilen vid Vattenpalatset eller Torpskolan om man är sugen på fika hos mig sen. Har dock inte lika gott om plats som Annelie, men finns det hjärterum så... 
Ha en härlig julhelg med era små skruttar!
Kram Sara
Hej på er!
Jag hoppas ni hade det riktigt mysigt igår! Här kände vi oss alltför trötta och passade på att samla lite energi inför resten av veckan som kommer bli smått hektisk..
Men det ska bli roligt att ses på måndag :)
God jul!!
/Lisa och Aaron
Jag vill också önska er alla en God jul! Hoppas att ni har ett par mysiga dagar här framöver, så ses vi på måndag!
Kram Liselotte