BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Jag igen här ;)
Tack för idag, det var supertrevligt!
Jag bjuder gärna hem till mig nästa gång. Som vi sa vi som sågs igår, så bor jag ju i lägenhet, vilket innebär att jag inte har någon altan eller trädgård att ställa vagnarna på/i. Men om alla tar med varsitt lås, alternativt lämnar vagnen i bilen och bara bär med liften upp så funkar det ju kanon!
Vi kan ses nästa måndag 13:00 vid Göfabmöbler om alla vet var det ligger?
Trevligt! Räkna med oss :)
Hej alla!
Jag är lite förkyld så jag och Ossian stannar hemma idag. Hoppas ni får en trevlig promenad så ses vi kanske imorgon på BVC-träffen.
/Ingrid
Hej!
Är bvc träffen i samma rum som vi hade mvc-gruppen? D v s konferensrummet?
Ska bli kul att träffa er alla och era bebisar!
/Jennie
Ja, i något av konferensrummen ska vi hålla till! Ses imorrn =)
Hej där!
Tack för en mysig promenad idag och fika hos dig, Liselotte! Ska bli skoj att ses imorgon med alla bebbar=)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Louise
Hej!
Anna har ju meddelat idag att hon och Selma behöver ta igen sig imorgon, hoppas att det blir bättre. Vi behöver ju därför ett annat ställe att mötas vid imorgon. Tyvärr vågar jag inte bjuda hem er imorgon eftersom vi knappt kunde ta oss ut med bilen imorse pga modd och halka men jag står gärna för fikat en annan gång.
Om ingen annan känner sig manad att fixa fika imorgon så föreslår jag att vi som kan träffas vid Aludden så kan vi ju testa om det går bättre att fika på caféet denna gång.
/Ingrid
Hej!
Ja det låter som en bra idé! Aludden då kl 13.00. Jag vill också gärna bjuda hem er på fika, men vi kan ta det när is och halka har lagt sig lite och man måste ju ha bil för att komma till mig i Olstorp=)
Ses imorgon!
/Louise
Blir bra! Är vi inte alltför många kan vi vara hos mig igen annars, om det är fullt på Aludden eller så.
Hej!
William (och jag) har sovit väldigt dåligt inatt så nu när han äntligen har somnat en stund tänkte jag passa på att göra detsamma så tyvärr kommer vi inte på promenaden idag.
Hoppas vi ses nästa gång!
/Jennie