• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • katzon
    Flisan79 skrev 2011-01-09 22:06:57 följande:
    Man får vara nöjd med det lilla ...är lite öm i brösten just nu...ah, ah...hehe
    Haha, ja det får man faktiskt!
    Egentligen är det ju skönt att slippa en massa symptom men jag tror du förstår precis vad jag menar!
    Vi har kämpat ett tag också så det skulle verkligen kännas som höjden av otur om det gick åt pipsvängen nu.
    Men det är bara att försöka tänka positiva tankar!
  • Flisan79
    katzon skrev 2011-01-09 22:15:17 följande:
    Haha, ja det får man faktiskt!
    Egentligen är det ju skönt att slippa en massa symptom men jag tror du förstår precis vad jag menar!
    Vi har kämpat ett tag också så det skulle verkligen kännas som höjden av otur om det gick åt pipsvängen nu.
    Men det är bara att försöka tänka positiva tankar!
    Juste med tanke på ditt tidigare inlägg. Vet inte fakta men många säger att deras läkare sagt att missfallsrisken går ner till ca 3 % om allt ser bra ut vid VUL runt v 8-9. Man kan ju hoppas att det stämmer och att det kommer se bra ut. Ska beställa ett VUL i dessa veckor
  • katzon
    Flisan79 skrev 2011-01-09 22:29:33 följande:
    Juste med tanke på ditt tidigare inlägg. Vet inte fakta men många säger att deras läkare sagt att missfallsrisken går ner till ca 3 % om allt ser bra ut vid VUL runt v 8-9. Man kan ju hoppas att det stämmer och att det kommer se bra ut. Ska beställa ett VUL i dessa veckor
    Jag ska på VUL antingen i slutet på nästa vecka eller veckan därpå.
    Eftersom vi gjort utredning så sa läkaren att vi var välkomna att kolla så att allting såg bra ut om vi blev spontant gravida och det blev vi ju
    Dom har haft stängt men öppnar imorn igen så då ska jag ringa och få en tid!
    I vilken vecka är du?
  • Minnie Mouse

Vi ska på KUB så då blir det två ultraljud. Längtar tills jag får se lilla hjärtan i magen. I v12 andra besöket, kommer vi att få bilder också så jag längtar efter det också så att jag kan visa de för alla :)

• systertillknorr
    katzon skrev 2011-01-09 22:47:52 följande:
    Eftersom vi gjort utredning så sa läkaren att vi var välkomna att kolla så att allting såg bra ut om vi blev spontant gravida och det blev vi ju
    I vilken vecka är du?
    Va roligtGlad då kanske jag också ska våga mig på ett ultraljud lite tidigare än jag tänkt =) ska också ringa imorn =)
  • Flisan79
    katzon skrev 2011-01-09 22:47:52 följande:
    I vilken vecka är du?
    Går in i v 7...idag ser jag för klockan är över tolv

Så vul får bli nästa v eller v därpå.
  • NornaB
    Miss Lisen skrev 2011-01-10 06:19:34 följande:
    Jag plussade igår! :) vi är överlyckliga!!
    Grattis och välkommen
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • Miniapa

Grattis alla ny-plussade och lycka till alla som ska på vul :) längtar med med det är 1 1/2 v kvar.

Svar på tråden BF september 2011