• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Lilja Forever
    september02 skrev 2011-01-26 23:07:43 följande:
    Hej allihopa!

Hoppar in på den här tråden jag också :) Jag är i vecka 9 (8+5) enligt uträkningen man kan göra här på sidan!
    Jag plussade den 27:e dec!! Det var lite halvplanerat. Åt inga p-piller och vi tänker att händer det så händer det!! Blev otroligt glad när det visade sig att jag var gravid :)

Trodde aldrig jag skulle vara såhär nevös för att nått ska gå snett. Först var jag nervös för att jag inte kunde bli gravid, när jag blev det var jag nervös för att få mf. Vill bara njuta och ska försöka göra det också :) Helt perfekt med en sånhär tråd där vi kan stödja varandra!  Jag har haft en mindre blödning men BM sa att det var vanligt. Särskilt efter sex. Har även stickningar i magen och då slår hjärta på högvarv, blir så fruktansvärt nervös!!

Känner ni igen er? :)
    Vet hur du känner dig.. är i samma sits.. men i v 6, går förhoppningsvis in i v 7 snart.. Så himle rädd för missfall, har aldrig varit såhär rädd och orolig förut, tror jag... kan då inte komma ihåg det.
  • jessii87

Ja man är allt orolig o rädd att något ska gå fel. Vill att veckorna ska rusa fram till den säkrare perioden. Samtidigt som man är otroligt glad o lycklig över miraklet i magen!

• She is Me
    MoonFlight skrev 2011-01-27 05:43:09 följande:
    Lite ot men vet någon om man kan starta ny tråd via mobilen eller om man bara kan svara?!
    Nix det går inte att starta nya trådar, citera eller se omröstningar....  tråden är bra till mycket
    syltvessla skrev 2011-01-26 22:37:47 följande:
    jag bor i nordöstra skåne... vågar inte skriva ut exakt var... man vet inte om de e ¨ån man känner som e här och snokar=)
    ah oki, ja jag kommer mer söder över ifrån  
    Google is my friend ♥
  • Lilja Forever
    jessii87 skrev 2011-01-27 07:02:37 följande:
    Ja man är allt orolig o rädd att något ska gå fel. Vill att veckorna ska rusa fram till den säkrare perioden. Samtidigt som man är otroligt glad o lycklig över miraklet i magen!
    Ja lyckan går inte heller att beskriva, det är som om oron och lyckan går hand i hand... För när oron är som störst, vågar man ju nästan inte vara lycklig, men när man är rellativt avslappnad, så översvämmas man ju av den där lyckan helt och hållet.

Vet bara inte hur många gånger per dag, man rusar in på toaletten i panik, för att se efter om det kommit blod. Synd att det ska behöva vara på det sättet, när man egentlinge bara skulle få luta sig tillbaka och njuta.
  • Ellebellebi2010

Betula: Jag har fortfarande bruna fkytningar o min bebbe var precis så stor som den skulle o hjärtat slog Och jag har haft det hela tiden och jag är i vecka 9.. Doktorn kunde inte hitta något fel heller.

• syltvessla

Idag bär det i väg på hälsokontroll...
    Spännande!

• syltvessla
    syltvessla skrev 2011-01-27 08:33:02 följande:
    Idag bär det i väg på hälsokontroll...
    Spännande!
    Hälsosamtal e de förstås om de nu inte e samma sak...Skrattande
  • september02

Ja det är verkligen blandan oro med total lycka!! Längtar till den 8/2 ska till BM igen då för blodprov i armen plus att jag är inne i vecka 12 då!!! Kan andas ut lite då hoppas jag :) Man blir ju så himla rädd när de är blod lr något som liknar blod. Som Tjoff skrev att man går på toa hela tiden för att kolla de är ju verkligen så. 
    Äh vi får försöka njuta av våra graviditeter!!! Glad

• Två Barns Mamma
    Imasim skrev 2011-01-25 20:10:51 följande:
    Jag är på dagen precis lika långt gången å känner mig som en zombie... Trött å illamående...
    Känner mig smått deppig, då jag inte orkar nånting + ett ständigt ihållande illamående på det. Förrutom jobbet vill jag bara sooooooova. I går kväll la jag mig redan vid 19 och sov till 06. Och hade det inte varit för att klockan ringde så hade jag likväl kunnat sova några timmar till.. Hoppas att detta zombie-tillstånd går över snart!

Precis som jag då.. :( dock går jag bara i skolan nu, men ska börja jobba lite med snart.. känns som fullt upp, har mina andra 2 barn vannan veckan, och jag vill sova tidigare än dom då.. :P haha..

Usch jag kan få ont i hela benen när molandevärken kommer.. :( någon mera som känner det så mycket?

Svar på tråden BF september 2011