BF Juli - Unga mammor, Västerås
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Jag har med en sony ericsson men måste köpa en ny nu. Går inte att ladda den, så antingen blir det en iphone eller HTC så då kommer man bli en riktig nörd ;D haha
Men som du säger mikaela hellre så än massa sms :D Sen har jag ett par som jag har lovat att ringa, så det blir en aning stressigt ;P
Åh nej säger du det, har redan beställt den nu :P haha så det är försent.
Men då ska jag verkligen se till att inte tove får tag i den för hon slänger nu min mobil och hemtelefonen hur som helst.
Måste fråga en sak? Kan bebisen typ andas där inne? För ibland när jag känner att tyggen och stjärten putar ut så lägger jag handen där och då känns det precis som den andas, det åker upp och ner. Lite svårt att förklara men så kände jag även med Tove och funderade redan då :P har glömt att fråga BM :P
*ryggen menar jag :P
Åh nej säger du det, har redan beställt den nu :P haha så det är försent.
Men då ska jag verkligen se till att inte tove får tag i den för hon slänger nu min mobil och hemtelefonen hur som helst.
Måste fråga en sak? Kan bebisen typ andas där inne? För ibland när jag känner att tyggen och stjärten putar ut så lägger jag handen där och då känns det precis som den andas, det åker upp och ner. Lite svårt att förklara men så kände jag även med Tove och funderade redan då :P har glömt att fråga BM :P
Nej man blir så ställd :D Det måste den nog göra eftersom den får hicka. Min har ofta det!
Ska fråga BM nu när jag ska dit på tisdag ;P
Nej man blir så ställd :D Det måste den nog göra eftersom den får hicka. Min har ofta det!
Ska fråga BM nu när jag ska dit på tisdag ;P
Är det därför det jämt känns som hjärtat slår om nätterna .. Nu har jag nog fått svar på min fundering :D .
Men du e ju snart däär, :D slår vad om att det händer nå spännande innan midsommar ;)
ja på tal om hicka, lillen har den senaste veckan börjat hicka typ 3 gånger per dag. från att jag bara känt nångång till flera gånger per dag, lustigt!
slänger upp en magbild från vecka 35 (34+4) ståendes och...
en från dagen efter liggandes (34+5). den ser ju betydligt större ut när jag står upp
en från dagen efter liggandes (34+5). den ser ju betydligt större ut när jag står upp