• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-07-03 08:17:42 följande:

Det kan nog ha varit jag som hängt där ;) Haha. Ja, då lär det varit er vi såg också. Hur gick det för er med allting?:)

Inge bra alls blev akutsnitt och max fick göra allting till en början.. och så har lilla leon kolik :( jättefrustrerande vill inte att han ska ha ont :( Sen har vi inte kunnat sova nånting pga det de första dygnen så vi var helt förstörda och jag fick såna där gråtattacker. nu har vi fått massa hjälp från BB så de går bättre nu :) va dumt att jag inte fattade att det va du!! haha!! hur gick det för er? Visst är det helt underbart att ha barn?? det gick ju inte att föreställa sig!! :D
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-07-03 12:40:33 följande:
    Inge bra alls blev akutsnitt och max fick göra allting till en början.. och så har lilla leon kolik :( jättefrustrerande vill inte att han ska ha ont :( Sen har vi inte kunnat sova nånting pga det de första dygnen så vi var helt förstörda och jag fick såna där gråtattacker. nu har vi fått massa hjälp från BB så de går bättre nu :) va dumt att jag inte fattade att det va du!! haha!! hur gick det för er? Visst är det helt underbart att ha barn?? det gick ju inte att föreställa sig!! :D
    Uush då, det e aldrig roligt, men skönt att det gick bra ändå :), det också :( då blev det en tuff start ju. Sköönt o höra dom var hjälpsamma där uppe :) , fick ni komma hem sen igen då efter natten där uppe? . Haha ja men det är inte lätt o veta, man kan ju inte gå fram till någon okänd heller o fråga, haha. Kul ändå att alla tre fick i rad nästan. Jo det gick kanon och tack o lov så gick allting jätte fort. Det är helt otroligt, man kan sitta o titta i timmar på dom. Såå himla mysiga.
  • bananiss
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-07-03 18:57:40 följande:
    ja jag med:D ska börja packa BB-väskan ikväll! ;D
    Ååååh :D Snart dags ju, jag tror att du kommer få en vecka före bf ;D
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-07-03 19:41:43 följande:
    Ååååh :D Snart dags ju, jag tror att du kommer få en vecka före bf ;D

jaa :D då är det 2 veckor kvar ju ;) haha känns ju hur långt som helst!! jag ska hålla er upptaterade :D

Hur går det med leons mage då? Stackarn vet precis vilken sitts ni sitter i. Tove hade med kolik och det var ingen rolig tid alls. Det ända som hjälpte var bilstolen och bära henne på mage.

• EmelieLinneaCaroline

Då har carolina med fått sin lilla gos! Och vem hade rätt, jag blev sist Drömmer

Vill med ha bebis nu, har inte alls tålamodet längre men går jag över så är det många veckor kvar.
    Och i den här värmen så kommer jag nog avlida. Fått foglossning också!

Hoppas ni andra mår bra och era pluttisar också!

• Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-07-08 18:39:03 följande:

Då har carolina med fått sin lilla gos! Och vem hade rätt, jag blev sist Drömmer

Vill med ha bebis nu, har inte alls tålamodet längre men går jag över så är det många veckor kvar.
    Och i den här värmen så kommer jag nog avlida. Fått foglossning också!

Hoppas ni andra mår bra och era pluttisar också! 

Men din tur e ju snart kommn den med :D, vill också snooza på en nykläckt bebis hihi. Min växer så det knakar nu, så man får försöka hinna med . :) Slå vad om att det kommer smälla till när som för dig nu , vi håller tummar och tår här borta !!  
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-07-09 12:25:22 följande:
    Men din tur e ju snart kommn den med :D, vill också snooza på en nykläckt bebis hihi. Min växer så det knakar nu, så man får försöka hinna med . :) Slå vad om att det kommer smälla till när som för dig nu , vi håller tummar och tår här borta !!  
    Ja de är ju det :D

Din lilla är ju bara en vecka! Tove är snart 1 1/2 år ;) Så tiden går så skrämandes fort!! Så ta vara på bebistiden och mys mycket hemma istället för att fara runt en massa. Jag och tove mös ordentligt hemma dom första månaderna så fick folket komma hem till oss istället ;)  

Du det tror jag med, Trodde att det skulle börja idag. För fick sammandragningar från kl 10.00 fram tills kl 13.00 och då kom dom med lagom mellanrum och höll i sig. Men sen slutade dom tvärt :(

Ja håll dom hårt!     
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-07-09 18:21:46 följande:
    Ja de är ju det :D

Din lilla är ju bara en vecka! Tove är snart 1 1/2 år ;) Så tiden går så skrämandes fort!! Så ta vara på bebistiden och mys mycket hemma istället för att fara runt en massa. Jag och tove mös ordentligt hemma dom första månaderna så fick folket komma hem till oss istället ;)  

Du det tror jag med, Trodde att det skulle börja idag. För fick sammandragningar från kl 10.00 fram tills kl 13.00 och då kom dom med lagom mellanrum och höll i sig. Men sen slutade dom tvärt :(

Ja håll dom hårt!     

Jisses ja :) , jaa alldeles lagom nu mitt i sommarn å, då kan man bara ta det lugnt hihi. Ja där ser du, nu är det dax snart så snart, du lär ju vara taggad nu ;)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-07-10 11:50:58 följande:

Jisses ja :) , jaa alldeles lagom nu mitt i sommarn å, då kan man bara ta det lugnt hihi. Ja där ser du, nu är det dax snart så snart, du lär ju vara taggad nu ;)
    ja skoja inte :D Nu går man bara och väntar och känner efter det minsta lilla :P
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås