• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-06-22 18:55:09 följande:
    Jag hade ju tänkt att hamna på bb samtidigt som dig mikaela så att vi kunde fira midsommar ihop ^^ haha..

Men nu är jag på förlossningen av en annan anledning :( TRÅKIGT!
    Vaknade av jättehög feber, ont i magen (inte nå värkar utan bara ont) och frös som tusan..
    Bebisens hjärtljud låg på 220 jättelänge så jag fick massa alvedon för att få ner min feber så att hans puls gick ner. Nu vill dom hålla febern nere hela tiden så han inte ska ha för hög puls.. Så jag mår relativt bra nu ändå. Väntar på provsvar.. Undrar va de kan vara?

Dom misstänker UVI eller inflammation i tex livmodern.. Hmm.. Vi får se! Blir kvar över natten i alla fall...

LYCKA TILL MIKAELA :D Vi kanske ses^^
    Ushushush. Hoppas allting har gått bra, och att bebisen mår som den ska :) . Ta det lugnt !!
  • bananiss

Jag är kvar på bb men fick permis till imorgon bitti första ronden. Bebisen är lite väl lugn tydligen. Ska fråga om igångsättning, för jag orkar inte mer nu :P Min mage värker! Men jag mår lite bättre ändå.

Träffade mikaela idag, sa ju att vi skulle ses på bb hahaha.. Och bebisen var JÄTTESÖT :D

Pojke beräknad 1 Juli <3
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-06-23 17:13:36 följande:
    Jag är kvar på bb men fick permis till imorgon bitti första ronden. Bebisen är lite väl lugn tydligen. Ska fråga om igångsättning, för jag orkar inte mer nu :P Min mage värker! Men jag mår lite bättre ändå.

Träffade mikaela idag, sa ju att vi skulle ses på bb hahaha.. Och bebisen var JÄTTESÖT :D

Ja det kanske dom till och med kommer att ge i förslag, hoppas att det blir bättre snart i alla fall!

Vad roligt!! Åh vill med ha bebis nu!

• Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-06-23 17:13:36 följande:

Ja hoppas du får ut det lilla skruttet, så att du också mår bättre :D. Haha ååh vad roligt :).

• EmelieLinneaCaroline

Och ett STORT Grattis till Mikaela! Han var så fin och väldigt lik miliam =D

Hoppas du mår bra! Nu är det bara att njuta :)

Jag såg på din blogg att jag låg närmast med gissningen :D Lite kul!

Vad ska han heta? :D

• mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-24 11:17:36 följande:

Och ett STORT Grattis till Mikaela! Han var så fin och väldigt lik miliam =D

Hoppas du mår bra! Nu är det bara att njuta :)

Jag såg på din blogg att jag låg närmast med gissningen :D Lite kul!

Vad ska han heta? :D

tack :D jag mår fint, tror jag iaf :d hahha, sitter just nu i en fotölj, ;P jaa, du va väldigt nära :O hahaha. galet!

vi vet inte namn, är ju så svårt :P
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-24 11:48:23 följande:
    tack :D jag mår fint, tror jag iaf :d hahha, sitter just nu i en fotölj, ;P jaa, du va väldigt nära :O hahaha. galet!

vi vet inte namn, är ju så svårt :P

skönt att höra! Nu är vi tre kvar :D haha undrar vem som får näst? Jag tror marilla ;)

Hahah ja riktigt galet :D

har han fått nå namn än då? ;)

• Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-26 19:59:51 följande:

skönt att höra! Nu är vi tre kvar :D haha undrar vem som får näst? Jag tror marilla ;)

Hahah ja riktigt galet :D

har han fått nå namn än då? ;)

Haha, säg inte det du, man bara väntar o väntar ;) men det smäller aldrig riktigt till . . . Så du kanske hinner före bara för det :O

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-06-27 05:44:10 följande:

Haha, säg inte det du, man bara väntar o väntar ;) men det smäller aldrig riktigt till . . . Så du kanske hinner före bara för det :O

hur känner du? har du haft förvärkar eller är det riktiga värkar?

Haha nej det tror jag inte :D Jag tror fortfarande att min kommer komma sist ;)

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås