• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-06-19 12:15:55 följande:
    Jag har hört att dom andningstränar genom att dra ner vatten i lungorna, och då får dom hicka sen :) Haha :) Så sa min BM.

Åhh idag har jag kännt värsta mensvärken i ryggslutet hela morgonen.. Men vågar inte ens tro något när man bara blir så lurad hela tiden haha :D GUD vad jag längtar tills lilla bebben vill komma ut :)

Kan ingen spola fram tiden? :D

Ja men då är det nog de jag känner hahha :D Men hickan kan jag känna av lätt, stackarn har ju det flera gånger om dagen och nätterna. Samma här! Har haft rejäla förvärkar och alvedon hjälper inte. Det gör inte så ont men det känns och magen är stenhård och det stramar i ryggen och höfterna. Men kroppen förbereder sig.

Du VET när värkarna sätts igång, det är så svårt att förklara men man känner dom och dom är ju inte så speciellt sköna ;) haha

så snart det är så nära nu!!

• bananiss

Fiiiiina magar ni har!!! Jag tror jag skippar nån magbild nu med tanke på alla bristningar jag fått över HELA magen.. Haha..

Joo jag förstår att det inte är några värkar jag känner nu, haha, men tänkte att det kanske skulle börja bli värre snart :D Men icke :D hahah..

Vi får väl se till att hamna på bb allihopa samtidigt ;D Kuuul det skulle va ;D

Pojke beräknad 1 Juli <3
  • mmmiikaela

son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-06-20 13:15:45 följande:
    Fiiiiina magar ni har!!! Jag tror jag skippar nån magbild nu med tanke på alla bristningar jag fått över HELA magen.. Haha..

Joo jag förstår att det inte är några värkar jag känner nu, haha, men tänkte att det kanske skulle börja bli värre snart :D Men icke :D hahah..

Eh lägg av få se nu :D Det är ju hela tjusningen med att vara gravid! Jag har fått bristning rätt över navel pågrund av min gamla percing. Efter tove så hängde huden över naveln och det var inte snyggt. Då tänker jag hur det kommer att se ut nu? :D haha måste ta ett nytt håll sen för att skymma det lite.

Prova en tur i sängkammaren ;)

• Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-06-20 13:15:45 följande:

Det e du inte ensam om :D , tror nog allihoppa lider av det hhihi.

Oj vad dom skulle få fullt upp därborta då, kan ju iafall hoppas på att det blir ett dubbelrum över för mig,pappsen och bebisen haha !!

• Millamittilivet

Känns som att man inte har så mycket att komma med, är en liten skrutt där inne ;)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-06-21 07:18:24 följande:

Känns som att man inte har så mycket att komma med, är en liten skrutt där inne ;)

Eh det tror jag nog inte :) Magarna är ju så olika på vilket kropp man har. Vilka vecka är du i när bilden togs?

Hur mycket har alla ni gått upp?

Hittills ligger jag på 9 kilo :P

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås