BF Juli - Unga mammor, Västerås
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Nu har alla fått barn :) Bara pojkar hihi :) Hur går det för er alla? För oss går det bara bra efter allt krångel med magen i början.. Ska någon av er börja i babysim? :D
Nu va det länge sen man va inne här, tiden går åt till annat :)
Dessa små magar... Vad skönt att det löst sig josefin! Och emelie hoppas det inte är kolik:(
För oss går det bra förutom att lilleman är lite ledsen när han äter och dom vet inte vad det är. Han fick krupp när han va 5 veckor oxå och det va en upplevelse man inte vill minnas!
Vi tänkte oxå börja babysim men vet inte om jag ska välja kristiansborg eller vart vi ska ta?
Men vad säger ni nu när alla är hemma med sina små ska vi ses på en fika eller nåt? :D
vi har legat på sjukhus med wilton, vissa dagar vill han inte äta och de resulterar i att han inte går upp i vikt som han ska, ibland går ner, ibland står still ibland upp, så nu väntar jag på samtal från läkarn om ev. berikning. samt dietist till båda barnen.. stora killen har ju också problem med vikten och nu har även längden påverkats mycke.
idag var vi på bvc och nu efter sjukhusvistelsen så har han ätit ok ett par dagar och därmed gått upp bra i vikt. 5125 gram o 61 cm lång.
Åhh hoppas det löser sig snart med magarna och med wiltons viktuppgång!
Carolina - Oj vad läskigt!! Är det vanligt att dom får det?
Jag ska börja på babysim på lögarängen i oktober. På tisdagar tror jag det var!
Absolut, det vore jättekul med en fika :) Säg en dag bara jag brukar ha tid :)
Uch era stackare som haft bekymmer med magarna, vi har som tur klarat oss än så länge med att han är nöjd o glad. Man får hålla alla tummar och tår på att det fixar sig för er :) . Ni ska ju på njuta!!!
Har också tänkt på babysim men hamnar nog på kristiansborg :) , fika låter bra !!
Mikaela - hoppas ni får ett bra svar från läkaren så han börjar gå upp i vikt. Milo är lite lika fast han får i sig så han går upp i vikt men ledsen ibland när han äter. Man känner sig så maktlös!
Emelie - vad jobbigt, men ändå skönt att ni fått ett svar på vad det är!
Det förstår jag att ni är på er vakt, aldrig kul när det inte är helt bra med dom små liven.
Josefin - läkaren sa att under dessa år som han jobbat så hade han aldrig sett någon så liten. Det brukar komma vid ca 6 månader i så fall. Men han sa att de kan komma så tidigt oxå men att det är ovanligt.
Vad kul att ni är på en fika :D
För oss passar det bäst nästa vecka. Tisdag, hur ser det ut för er andra då?:)
Toppen! Någon som vet nåt bra fik där alla vagnar får plats? ;)
Jaa tisdag låter bra :) Vilken tid ska vi säga?? 13??
Neej jag vet inte vart vagnarna ska få plats haha :D Ikea typ.. haha nejdå :)
Nej men seriöst, ska vi säga ikea?? Haha! Det är ju bra med plats!! ;D