• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-17 11:09:53 följande:
    wihooo :D Tänk så fort det går!!

Snart får du snusa på bebis!
    jaaa, galet känns de! allt har gått så fort och jag fattar fortfarande inte att han snart är här :O kommer nog inte förstå de förrän dom visar mig honom, då kommer man väl börja tokgrina :P:P
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-17 12:07:20 följande:
    jaaa, galet känns de! allt har gått så fort och jag fattar fortfarande inte att han snart är här :O kommer nog inte förstå de förrän dom visar mig honom, då kommer man väl börja tokgrina :P:P
    Ne precis man förstår nog inte först han läggs nära dig och du får se han. Åh så mysigt du måste berätta allt sen! :D Hur det gick och så. När du orkar såklart :)
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-17 12:13:30 följande:
    Ne precis man förstår nog inte först han läggs nära dig och du får se han. Åh så mysigt du måste berätta allt sen! :D Hur det gick och så. När du orkar såklart :)
    jaa exakt! de är nog då man förstår på riktigt vad man haft i magen :P Klart ja kommer berätta allt sen. Kommer förmodligen ha datorn med mig, om inte så har jag ju internet med fri surf i mobilen :) så uppdateras kommer de göra med jämna mellanrum, men de mesta blir nog på facebook eftersom de är enklast ;D så du får hålla utkik där sen :D jag är internet nörd så bli inte förvånad om ja uppdaterar en sekund efter vi kommer tillbaka från operationen HAHA!!!
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-17 12:18:16 följande:
    jaa exakt! de är nog då man förstår på riktigt vad man haft i magen :P Klart ja kommer berätta allt sen. Kommer förmodligen ha datorn med mig, om inte så har jag ju internet med fri surf i mobilen :) så uppdateras kommer de göra med jämna mellanrum, men de mesta blir nog på facebook eftersom de är enklast ;D så du får hålla utkik där sen :D jag är internet nörd så bli inte förvånad om ja uppdaterar en sekund efter vi kommer tillbaka från operationen HAHA!!!
    Ja men vad roligt!! Du det gör inget för det är jag med kan jag tala om :D Så när min förlossning sätts igång så kommer du med märka det via facebook ;) haha är man nörd så är man ;D
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-17 14:27:13 följande:
    Ja men vad roligt!! Du det gör inget för det är jag med kan jag tala om :D Så när min förlossning sätts igång så kommer du med märka det via facebook ;) haha är man nörd så är man ;D
    haha jaa, men hellre att man uppdaterar offentligt så man slipper bli trackaserad via telefon, de orkar ja inte :P
  • bananiss
    mmmiikaela skrev 2011-06-17 14:50:43 följande:
    haha jaa, men hellre att man uppdaterar offentligt så man slipper bli trackaserad via telefon, de orkar ja inte :P
    Hahah jagf förstår inte mig på hur man går in på facebook på min mobil, tycker det är krångligt ;D Så jag tänker ta med min bärbara dator jag hihi :)

Guuuud va nära det är för dig nu mikaela :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-06-17 20:28:55 följande:
    Hahah jagf förstår inte mig på hur man går in på facebook på min mobil, tycker det är krångligt ;D Så jag tänker ta med min bärbara dator jag hihi :)

Guuuud va nära det är för dig nu mikaela :)
    va har du för telefon? :P

jaa, nu är de ruskigt nära :D
  • bananiss
    mmmiikaela skrev 2011-06-17 20:30:09 följande:
    va har du för telefon? :P

jaa, nu är de ruskigt nära :D
    Nån sony ericsson :P Det är ju ingen "internettelefon" egentligen.. eller ah du förstår va ja menar :) den är ju bara dryg :D
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-06-17 20:32:47 följande:
    Nån sony ericsson :P Det är ju ingen "internettelefon" egentligen.. eller ah du förstår va ja menar :) den är ju bara dryg :D

Jag har med en sony ericsson men måste köpa en ny nu. Går inte att ladda den, så antingen blir det en iphone eller HTC så då kommer man bli en riktig nörd ;D haha

Men som du säger mikaela hellre så än massa sms :D Sen har jag ett par som jag har lovat att ringa, så det blir en aning stressigt ;P

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås