• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • bananiss

Okej, nu har proppen gått (igår och lite idag) och jag har haft ont i ryggslutet som f**n sen igår kväll.. Hade mycket sammandragningar i natt så jag somnade 8 imorse.. tror ni något kan vara på g?? :D

Ni som fått barn tidigare, hur känns det när värkarna startar?? Nu gör det ju bara ont i ryggen.. Fattar ingenting :P

Pojke beräknad 1 Juli <3
  • mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-06-12 17:11:27 följande:
    Okej, nu har proppen gått (igår och lite idag) och jag har haft ont i ryggslutet som f**n sen igår kväll.. Hade mycket sammandragningar i natt så jag somnade 8 imorse.. tror ni något kan vara på g?? :D

Ni som fått barn tidigare, hur känns det när värkarna startar?? Nu gör det ju bara ont i ryggen.. Fattar ingenting :P
    min har också gått en del, och har som du ont i ryggslutet, jag har även haft värkar, men verkar inte va så mkt mer än så :P kroppen är bra på att luras :P de är svårt o veta om de är på g eller ej, men när de riktiga värkarna kommer så känner man de, för de gör fruktansvärt ont.
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • Ccarolina

bananiss - åååh hoppas det har kommit igång :D håller tummarna!

själv har jag foglossning utan dess like, tagit studenten höggravid i 140 graders värme, illamåendet är tillbaka, tröttheten är ej att leka med men vi lever, både sonen, sambon och jag... ett litet tag till i alla fall ;) 

• Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-06-12 17:11:27 följande:
    Okej, nu har proppen gått (igår och lite idag) och jag har haft ont i ryggslutet som f**n sen igår kväll.. Hade mycket sammandragningar i natt så jag somnade 8 imorse.. tror ni något kan vara på g?? :D

Samma för mig också, men nu har det lugnat ner sig igen . . . Men spännande ändå, när som är det dags :D hihi

• bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-06-13 10:39:59 följande:

Samma för mig också, men nu har det lugnat ner sig igen . . . Men spännande ändå, när som är det dags :D hihi

Haha jaa nu verkar det helt dött igen..:( Men det står på internet att värkarna brukar vanligast komma igång 1-10 dagar efter slemproppen lossnar ^^ HOPPAS!!
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-06-13 13:30:51 följande:
    Haha jaa nu verkar det helt dött igen..:( Men det står på internet att värkarna brukar vanligast komma igång 1-10 dagar efter slemproppen lossnar ^^ HOPPAS!!
    Hahaha, snart ska du se att det bara smäller till ;) . Lika bra att ha allting färdigpackat :P . Jasåå ja där ser man, :D jisses vart har dessa nio månader tagit vägen haha .
  • EmelieLinneaCaroline

Här ser jag att det har hänt mycket!! :D Jag har inte haft en dator på 1 vecka! Blev nästan galen.

Proppen kan gå flera veckor innan för det återbildas. Men går proppen och värrkarna sätts igång så är det definitivt förlossningen igång. Så jag håller tummarna för er!
    Men fan då ligger jag fortfarande sist nu ju!!

Ni kommer garanterat ha era bebisar innan mig. Men då får ni heja på mig istället ;D

• Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-15 18:59:38 följande:
    Här ser jag att det har hänt mycket!! :D Jag har inte haft en dator på 1 vecka! Blev nästan galen.

Proppen kan gå flera veckor innan för det återbildas. Men går proppen och värrkarna sätts igång så är det definitivt förlossningen igång. Så jag håller tummarna för er!
    Men fan då ligger jag fortfarande sist nu ju!!

Ni kommer garanterat ha era bebisar innan mig. Men då får ni heja på mig istället ;D

Jaså där ser man, tur att det finns dom som e erfarna haha ;) . Mja, din plutt kanske känner sig färdig nu, så man ska aldrig säga aldrig ;). Gu va spännande :D

• mmmiikaela

6 dagar kvar till bebis :D

son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-06-17 06:02:57 följande:

Jaså där ser man, tur att det finns dom som e erfarna haha ;) . Mja, din plutt kanske känner sig färdig nu, så man ska aldrig säga aldrig ;). Gu va spännande :D

ja det känns som julafton ju :D
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås