BF Juli - Unga mammor, Västerås
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Haha samma här, har nog aldrig proppat i mig så mkt glass :P . Men det e gott så dom lär ha glassfrysarna fulla nuförtiden ;) .
Jaa, men man kan ju inte alltid vara en superwoman heller, haha. Ja men hemskt är det när man inte ens kan sova heller. . Puuh men snart är väntan över för oss allihoppa :)
Håller med dig, man får gömma sig i något kylskåp eller något o hoppas på det bästa :). . Haha bara sitta hemma o rulla tummarna ;) , ellerså tar du den där promenaden ändå, och hoppas på det bästa :D .
Ja vi får se vem av oss som kommer in först, hihi
Haha samma här, har nog aldrig proppat i mig så mkt glass :P . Men det e gott så dom lär ha glassfrysarna fulla nuförtiden ;) .
Jaa, men man kan ju inte alltid vara en superwoman heller, haha. Ja men hemskt är det när man inte ens kan sova heller. . Puuh men snart är väntan över för oss allihoppa :)
Håller med dig, man får gömma sig i något kylskåp eller något o hoppas på det bästa :). . Haha bara sitta hemma o rulla tummarna ;) , ellerså tar du den där promenaden ändå, och hoppas på det bästa :D .
Ja vi får se vem av oss som kommer in först, hihi
Haha, ja då var han snabb ;) tur det !! Haha mjaa nog för att magen e bra mysig, men blir skönt sen när man kan sätta på sig skorna själv hihi.
Tror man får gå ut och dansa regndansen. .
Haha, jaa då kan du ju promenera dygnet runt istället ;), kommer nog gå bra det där :) . Hahahaha, skulle vara typiskt men vi kan ju hopppas på hm, nästa vecka kanske. Jag blev beräknad till 5 juli, sen när vi var på 3D trodde dom 29 juni, så vi får se man kan ju hoppas på det tidigare :).
Haha, ja verkligen. Avlöser varandra därinne :P
v 35+6