• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-08 12:11:14 följande:
    Verkligen inte!! DEt är så kvaft!!
    isglass är min bästa vän just nu =D

Trodde faktiskt inte att jag skulle bli så påverkad av värmen, för jag klarar ju allt ;) Tji där fick man, är ju helt utslagen på kvällarna. haha

Haha samma här, har nog aldrig proppat i mig så mkt glass :P . Men det e gott så dom lär ha glassfrysarna fulla nuförtiden ;) .

Jaa, men man kan ju inte alltid vara en superwoman heller, haha. Ja men hemskt är det när man inte ens kan sova heller. . Puuh men snart är väntan över för oss allihoppa :)

• Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-06-08 14:58:34 följande:
    Jag kan inte ens sova ordentligt i den här jäkla värmen! Och på dagarna.. Vad ska man göra? Varmt ute, varmt inne.. Jag skulle vilja ta en SNABB promenad till mormor (ca 6 km) haha och hoppas på att bebisen vill komma snart, men samtidigt tror jag inte att det kommer funka, och jag kommer endast bli helt slutkörd.. Hmm.. Men jag ORKAR INTE vara gravid längre :D 23 dagar kvar.. Känns som 230..

Nu får bebisen gäääärna komma :)

Håller med dig, man får gömma sig i något kylskåp eller något o hoppas på det bästa :). . Haha bara sitta hemma o rulla tummarna ;) , ellerså tar du den där promenaden ändå, och hoppas på det bästa :D .

Ja vi får se vem av oss som kommer in först, hihi

• EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-06-08 14:58:34 följande:
    Jag kan inte ens sova ordentligt i den här jäkla värmen! Och på dagarna.. Vad ska man göra? Varmt ute, varmt inne.. Jag skulle vilja ta en SNABB promenad till mormor (ca 6 km) haha och hoppas på att bebisen vill komma snart, men samtidigt tror jag inte att det kommer funka, och jag kommer endast bli helt slutkörd.. Hmm.. Men jag ORKAR INTE vara gravid längre :D 23 dagar kvar..  Känns som 230..

Nu får bebisen gäääärna komma :)
    köpa en pool och ligga där hela dagen och flyta :D haha. Jag kan inte heller sova, det är så klibbigt!
    Skulle kanske bli åska ikväll så det kommer nog släppa lite i luften då.

23 shit!!! Jag har 48 dagar, haha så ni tjejer kommer garanterat få före mig :D
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-06-08 16:34:37 följande:

Haha samma här, har nog aldrig proppat i mig så mkt glass :P . Men det e gott så dom lär ha glassfrysarna fulla nuförtiden ;) .

Jaa, men man kan ju inte alltid vara en superwoman heller, haha. Ja men hemskt är det när man inte ens kan sova heller. . Puuh men snart är väntan över för oss allihoppa :)

ja haha. Men jag hade turen igår då sambon köpte isglass paket på coop och då var det dom sista :P

Nej det är klart men jag tror att jag är de ;P Så jag får nog ta att ändra den inställningen ;D

Ja snart är det över! Men då kommer vi väl klaga över istället hur mycket vi saknar magen ;)
  • bananiss
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-08 18:40:02 följande:
    ja haha. Men jag hade turen igår då sambon köpte isglass paket på coop och då var det dom sista :P

Nej det är klart men jag tror att jag är de ;P Så jag får nog ta att ändra den inställningen ;D

Ja snart är det över! Men då kommer vi väl klaga över istället hur mycket vi saknar magen ;)
    Hahah aldrig att jag kommer sakna magen :D Eller gör man det? Haha :D Guuud vad jag vill bli av med den just nu :D

Åååh nu blev jag också sugen på isglass :) Hihi
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-06-08 16:36:30 följande:

Håller med dig, man får gömma sig i något kylskåp eller något o hoppas på det bästa :). . Haha bara sitta hemma o rulla tummarna ;) , ellerså tar du den där promenaden ändå, och hoppas på det bästa :D .

Ja vi får se vem av oss som kommer in först, hihi

Jag gick faktiskt 2,5 km skitsnabbt på björnön idag hahaha.. Men mamma kommer hem från usa på fredag kväll, så heeelst vill jag ju att hon ska va hemma men ändå vill jag att det ska starta :D Så jaa.. Det blir väl roligare att gå ut och gå efter fredag :D Haha.. Jaa vi får se vem av oss som kommer in först.. Jag får säkert i mitten av JULI, bara för jag är så less på det här :D När va du beräknad nu igen? Man glömmer ju bort allas datum.. Kan inte alla skriva igen? Haha :D

Sjukt kul det skulle va om nån av oss i tråden hamna på bb samtidigt! :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-08 18:40:02 följande:

Haha, ja då var han snabb ;) tur det !! Haha mjaa nog för att magen e bra mysig, men blir skönt sen när man kan sätta på sig skorna själv hihi.

Tror man får gå ut och dansa regndansen. .

• Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-06-08 19:50:38 följande:
    Jag gick faktiskt 2,5 km skitsnabbt på björnön idag hahaha.. Men mamma kommer hem från usa på fredag kväll, så heeelst vill jag ju att hon ska va hemma men ändå vill jag att det ska starta :D Så jaa.. Det blir väl roligare att gå ut och gå efter fredag :D Haha.. Jaa vi får se vem av oss som kommer in först.. Jag får säkert i mitten av JULI, bara för jag är så less på det här :D När va du beräknad nu igen? Man glömmer ju bort allas datum.. Kan inte alla skriva igen? Haha :D

Sjukt kul det skulle va om nån av oss i tråden hamna på bb samtidigt! :)

Haha, jaa då kan du ju promenera dygnet runt istället ;), kommer nog gå bra det där :) . Hahahaha, skulle vara typiskt men vi kan ju hopppas på hm, nästa vecka kanske. Jag blev beräknad till 5 juli, sen när vi var på 3D trodde dom 29 juni, så vi får se man kan ju hoppas på det tidigare :).

Haha, ja verkligen. Avlöser varandra därinne :P

• mmmiikaela

v 35+6

son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • bananiss
    mmmiikaela skrev 2011-06-09 11:46:16 följande:
    v 35+6

Fin mage! :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås