• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • EmelieLinneaCaroline

jag fyller 21 på tisdag nästa vecka. Väntar mitt andra barn den 18 juli Glad Bor nästan i västerås. Bor i hallstahammar. När har du bf? Glad

• Millamittilivet

Grattis i förskott :) . Nämen vad spännande , kring den 8 juli :)

• EmelieLinneaCaroline

ja tack hehe! det känns riktigt spännande! Får man fråga hur gammal du själv är? oh tio dagar före mig då om jag inte nu blir flyttad på RUL Glad

• Millamittilivet

Jo blev tjugo här i november, så vi lär nog vara lika gamla :) . Ja precis ska dit den 1 feb. så hoppas dom säger något om att det blir tidigare :) .

Hur gammal var du när du fick den första då ? :)  

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-01-12 09:23:05 följande:
    Jo blev tjugo här i november, så vi lär nog vara lika gamla :) . Ja precis ska dit den 1 feb. så hoppas dom säger något om att det blir tidigare :) .

Hur gammal var du när du fick den första då ? :)  
    ja vi är lika gamla, samma årskull :) Tove kom i den 17 april så jag var 20. Kommer bli 15 månader mellan dom :)
  • Millamittilivet

Vad roligt :D , då äre här inge nytt för dig :) , du ångrar dig aldrig att du fick barn hyffsat tidigt va?:)

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-01-12 21:44:39 följande:

Vad roligt :D , då äre här inge nytt för dig :) , du ångrar dig aldrig att du fick barn hyffsat tidigt va?:)

ja ne hehe nu kan jag det här :) Aldrig det är så kul med barn. och jag har nog alltid velat haft barn tidigt så länge jag kan minnas. Du kommer förstå när din lille plutt tittar ut. man kan inte tänka sig ett liv utan dom :) Sen har jag hunnit jobbat. så nu pluggar jag natur B på distans sen våren 2012 söker jag in på högskolan. Så min planering var först barn :)
  • Millamittilivet

Joo det är ju det har också velat haft det tidigt så det e kul med någon som tänker på samma sätt :) kommer verkligen bli spännande . Men vare nå folk runt omkring dig som inte gillade den iden ? :)

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-01-13 10:11:55 följande:

Joo det är ju det har också velat haft det tidigt så det e kul med någon som tänker på samma sätt :) kommer verkligen bli spännande . Men vare nå folk runt omkring dig som inte gillade den iden ? :)

det har jag faktiskt ingen aning om, när vi berättade så reagerade alla så bra :) Sen vet man ju inte om det pratas bakom ryggen på än. Men dom som pratar är ju ofast inga vänner bara folk som är avundsjuka. Är det så för dig att ingen gillade idén för er?
  • Millamittilivet

Skönt o höra, nej vi hade tur också att alla har varit så positiva sen som du säger man vet aldrig vad som sägs när man inte e där :) så det va bara bra det med .

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås