• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-03 14:49:05 följande:
    fysatan, är helt död, har varit på parken zoo idag, aldrig mer i den här värmen, höggravid. fyfan. :P slut körd, somnade i bilen på vägen hem också :P
    haaha oj :D ja jag känner detsamma. Svettas som en gris!! Och sen gäspar jag hela tiden :P

Men du har ju inte långt kvar nu :D Gud så roligt är avundsjuk! Vill med ha bebis nu!
    Fick upp nya skötbordet idag sen ska vi fixa ihop spjälsängen ikväll. nu börjar man fatta att det börjar närma sig =)
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-04 10:10:16 följande:
    haaha oj :D ja jag känner detsamma. Svettas som en gris!! Och sen gäspar jag hela tiden :P

Men du har ju inte långt kvar nu :D Gud så roligt är avundsjuk! Vill med ha bebis nu!
    Fick upp nya skötbordet idag sen ska vi fixa ihop spjälsängen ikväll. nu börjar man fatta att det börjar närma sig =)
    fattar inte, dessa svettningar kom efter förlossningen sist, jag håller seriöst på o flyta bort, trots att de knappt är varmt liksom så vettas jag hur mkt som helst, kan inte ens sova i vårat sovrum, får sova på soffan med öppen dörr annars dör jag :P haha..

jaa nu är de verkligen nära, känns helt sjukt o säga att de är 2 veckor o 5 dagar kvar :D skönt ska de bli, men nervös är jag :P
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-04 11:26:49 följande:
    fattar inte, dessa svettningar kom efter förlossningen sist, jag håller seriöst på o flyta bort, trots att de knappt är varmt liksom så vettas jag hur mkt som helst, kan inte ens sova i vårat sovrum, får sova på soffan med öppen dörr annars dör jag :P haha..

jaa nu är de verkligen nära, känns helt sjukt o säga att de är 2 veckor o 5 dagar kvar :D skönt ska de bli, men nervös är jag :P
    Ja jag med. Kunde knappt somna igår pågrund av värmen och svettningar! .P Hahah.

Shit vad fort det går nu! Vad roligt :) nervös måste man vara ;) Jag börjar med bli sjukt nervös. Och funderar mycket kring hur Tove kommer att reagera på lillen :P
  • Ccarolina
    bananiss skrev 2011-06-02 21:43:53 följande:
    Haha jag ser det ;) Du får bli lite mer aktiv där då ;) haha :D ni har fullt upp med studenten ni va?? :)
    har faktiskt lagt in ett bebis album nu, alltid en början ;D
    jaa nu är alla lektioner över men man måste ju fixa hundra saker runtomkring! men det är kul :) efter fredag kommer jag bara gå och vänta i 6 veckor tills lillen kommer. rastlös var ordet!  
  • Ccarolina
    mmmiikaela skrev 2011-06-02 22:17:46 följande:
    nu fatta jag vem de va som addat mig där :P hhaha, fatta ingenting först för du inte uppdaterat om graviditeten vad jag såg :P jag gick också bf ;D
    haha förstår det! men nu så nu har jag ett bebis album i alla fall :)
    gjorde du :D då måste du gått i trean när jag börja ettan :)
  • Ccarolina
    mmmiikaela skrev 2011-06-04 11:26:49 följande:

efter? :O åååh gud jag som trodde de skulle försvinna...
    precis samma här, flyter verkligen bort snart!
    gud är så avis på dig som inte ens har 3 veckor kvar. du får inte lägga ut fööör söta kort då kommer jag längta ihjäl mig haha ;) 
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-06-07 13:15:36 följande:
    efter? :O åååh gud jag som trodde de skulle försvinna...
    precis samma här, flyter verkligen bort snart!
    gud är så avis på dig som inte ens har 3 veckor kvar. du får inte lägga ut fööör söta kort då kommer jag längta ihjäl mig haha ;) 
    haha jadu, efter, led nog av cp svettningar, speciellt nattetid, i flera månader efter förlossningen, aaaaaas drygt! kunde vakna av att de va helt dyngblött i sängen o de rann svett på mage o pattar o hals! :P inte OK. ;D
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • Millamittilivet

Lite regn skulle inte skada nu va. . hihi

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-06-08 09:18:22 följande:

Lite regn skulle inte skada nu va. . hihi

Verkligen inte!! DEt är så kvaft!!
    isglass är min bästa vän just nu =D

Trodde faktiskt inte att jag skulle bli så påverkad av värmen, för jag klarar ju allt ;) Tji där fick man, är ju helt utslagen på kvällarna. haha
  • bananiss
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-08 12:11:14 följande:
    Verkligen inte!! DEt är så kvaft!!
    isglass är min bästa vän just nu =D

Trodde faktiskt inte att jag skulle bli så påverkad av värmen, för jag klarar ju allt ;) Tji där fick man, är ju helt utslagen på kvällarna. haha
    Jag kan inte ens sova ordentligt i den här jäkla värmen! Och på dagarna.. Vad ska man göra? Varmt ute, varmt inne.. Jag skulle vilja ta en SNABB promenad till mormor (ca 6 km) haha och hoppas på att bebisen vill komma snart, men samtidigt tror jag inte att det kommer funka, och jag kommer endast bli helt slutkörd.. Hmm.. Men jag ORKAR INTE vara gravid längre :D 23 dagar kvar..  Känns som 230..

Nu får bebisen gäääärna komma :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås