• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • EmelieLinneaCaroline

Jag hade rätt marilla fick med sin bebis innan ;) Bara jag och Carolina kvar nu!

Märks att ni har fullt upp med era gobitar. För inte hinner man med mycket när man har en nyfödd hemma ;)

Hoppas ni alla mår bra!

Ska iväg till barnmorskan till halv tre så får se om magen har vuxit något. Hoppas på det!

• Ccarolina

Och jag kommer väl vara den sista... Har haft sån otur hela graviditeten så att han kommer stanna där inne 2 veckor till bara för att jag absolut inte vill det skulle inte förvåna mig!! ;) Men grattis grattis grattis till marilla, josefin och mikaela som har sina små hos er. hoppas ni mår bra:) Längtar ännu mer nu när jag vet att ni redan har era små hihi:) Men Emelie vi får gå med våra magar ett tag till vi! Hade den växt nå?:)

• EmelieLinneaCaroline
    Ccarolina skrev 2011-06-28 17:29:40 följande:
    Och jag kommer väl vara den sista... Har haft sån otur hela graviditeten så att han kommer stanna där inne 2 veckor till bara för att jag absolut inte vill det skulle inte förvåna mig!! ;) Men grattis grattis grattis till marilla, josefin och mikaela som har sina små hos er. hoppas ni mår bra:) Längtar ännu mer nu när jag vet att ni redan har era små hihi:) Men Emelie vi får gå med våra magar ett tag till vi! Hade den växt nå?:)

Vadå för otur? haha ja eller hur, vi får kämpa med dom ett tag till som det ser ut ;) Och inte bättre blir det av värmen! PUH!

Nope den hade inte vuxit nå så måste iväg och göra ett ultraljud på fredag. Skit nervös!! Blir så rädd att det ska vara nå fel :( Men det ska bli riktigt kul att se den igen och se vad den ligger på i vikt. Vi kan ju få reda på vad det blir om vi vill. Men det känns inte så värt nu när man ändå är så nära =)

• mmmiikaela

Finaste lilla wilton!
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-29 18:47:45 följande:

Han är jätte fin!

Hur går allt nu? =)

jag vill med ha bebis nu!

tack :) allt går jätte bra =) förstår att du är otålig men nart är de din tur =)
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • bananiss

Nu har jag en liten fråga :O Är du på BB nu marilla?? För isåfall har jag sett dig där flera gånger för vi har varit på återbesök! Men har inte fattat att det var du förrän jag såg dina bilder nu :O !!!

Men stort GRATTIS :)

Pojke beräknad 1 Juli <3
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-30 20:32:53 följande:
    tack :) allt går jätte bra =) förstår att du är otålig men nart är de din tur =)

Skönt! :)

Ja nästa vecka är den färdigbakad så då är den så välkommen!

• Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-07-01 21:20:48 följande:
    Nu har jag en liten fråga :O Är du på BB nu marilla?? För isåfall har jag sett dig där flera gånger för vi har varit på återbesök! Men har inte fattat att det var du förrän jag såg dina bilder nu :O !!!

Men stort GRATTIS :)

Det kan nog ha varit jag som hängt där ;) Haha. Ja, då lär det varit er vi såg också. Hur gick det för er med allting?:)

• Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-07-01 21:25:38 följande:

Skönt! :)

Ja nästa vecka är den färdigbakad så då är den så välkommen!

Nu väntar vi med spänning :D .
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås