• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • baby05

Nu har jag sålt min första plagg på tradera...så spännande.
    Det blev ett par märkesjeans som jag inte längre får på mig.

Någon dom har en aning om vad det kan kosta att skicka dem???
    Tror ni dem får plats i brevlådan eller ska jag lämna in dem
    på posten?

Tacksam om någon som har koll kan hjälpa mig.

• HappyMum

baby05, jeans postar jag så här:

Lägger dem så platt jag kan och Lindar in dem i 2 lager brunt papper (gratis på konsum, ica) o tejpar väl med riktig pack-tejp.

lägger i vanlig låda med porto för 33 kr.

Lycka till!

• baby05

HappyMum: Tack för ditt svar. Det låter jättebra...
    jag kommer att göra så.

• soffan1

Hej alla tradera experter! Ska sälja lite av min dotters bebiskläder, vad kan det kosta och skicka tror ni? Det är body`s, ngn sparkdräkt och tröja med tillhörande tights, lätta och små kläder alltså (tänkte lägga ut kläderna var för sig) Kan det räcka med 20 kr/plagg lr?

• blekinge

Hej!
    Jag är nybörjare på Tradera. Jag har hittills bara köpt 2 par jeans till sonen. Nu ska jag sälja hans kläder i stl 86.

Hur packar jag dem enklast??

Madde

• septbebis

Ni som är portoexperter... Jag har ett paket som ska iväg och det väger 300 gram. I postens portotabell finns "nivån" 250 gr = 4 st frimärken och sen är nästa "nivå" 500 gr = 6 st frimärken. Ska jag sätta på 6 st då? Man kan inte alltså inte sätta på för 27,50?

• Tiril

det man skall sätta på är 2-4-6-8 osv frimärken
    dvs 11-22-33-44kr ej 16.50 eller 27.50...

• Tiril

blekinge
    packa i plastpåse...enkelt och väger inget plus att det tål väta.

• Änglatuss

jag skulle ha satt på 6 frimärken

• Tiril

posten har blivit strängare vid porto av paket nuförtiden, jag skulle ha satt på för 33kr, dyrt som fan men då kommer plaggen fram!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...