• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Diwa

det kommer en ny lag snart som gör att underfrankerade brev inte kommer lämnas ut alls...om inte köparen betalar...

ska kolla var jag hittade artikeln=)

har uppdaterat...

kul nu har budgivning på en av mina auktioner fast jag inte kan förstå varför...jaja...jag satte ett rimligt pris men nu ligger det högt

• Lillhjärtat04

Posten har ju sin mall bla

250g = 22:- 4 frimärken
    500g = 33:- 6 frimärken

Om paketet väger MER än tex 250 ska man kolla på nästa nivå som är 500g o sätta på så många frimärken som dom visar.
    Så man ska alltid titta på den övre gränsen om det väger mer än nu tex 250...

Krongligt att förklara men jag hoppas att ni förstår vad jag menar

Och det bästa man kan packa kläder o sånt i är plastpåsar efter som det inte väger något och det tål att bli blött + att det går sällan sönder när dom trycker ner paketeb i bla brevlådan...för alla vet ju att posten kan vara lite oförsiktiga

• cia70

Blekinge- vad haeter du på tradera?, jag är intresserad av pojkkläder i stl 86. Skriv i min gästbok...

• septbebis

Tack alla. Jag begär 33 kr av köparen då.

• Eltimon

tänk på att alltid lägga på 11kr för skrymmande, om paketet blir mer än 3cm tjockt.

• blekinge

Tiril Bara plastpåse/ar + packtejp?

• Loppan79

Jag funderar också på att sälja kläder på tradera. Fick lite svar på mina frågor på de senaste sidorna här. Men är det vanliga plastpåsar ni lägger i, alltså ica påsar, eller? *dum fråga kanske*

• Tin o Trolls mamma

Barnkläder borde ju gå för ca 11:-/plagg i porto. Eventuellt kan man lägga två tröjor för det priset.

• Lillhjärtat04

jag packar i vanliga påsa från tex ica o coop

• Svinto

Här är en till Tradera tokig
    Säljer av lite - och i samma veva köper jag lika mycket - eller mer...
    Mest barnkläder blir det nu. Gud vad man kan fynda- men sen kan det bli platt fall också

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...