• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • AnnaR

Jag antar att ni på den här tråden handlar en del på tradera... Är det någon som har köpt ett par skinntossor med ull i som ni inte vill ha. Jag är på jakt efter ett par till min 6 mån. dotter, jcg har märkt i butikerna här omkring att den säsongen tydligen är ute.

• Pyret82

AnnaR--> Jag har också letat på tradera utan resultat!
    TIPS: Guppi har och dessutom på 50% rea!!!!

• Lejån

AnnaR,
    menar du i fårskinn? Stod och tittade på ett par i affären här idag!

• Diwa

håller med dig...

hade gett köparen de föreskrivna tio dagarna...
    och om hon sagt att hon satt in pengar då ger jag fem dagar till (så man vet att pengarna haft en chans att hinna fram)
    sen mailar jag ett datum när jag anser att affären är hävd...

man kan inte vänta hur länge som helst utan rimlig orsak..

kan man som köpare inte betala kan man åtminstone säga det rakt ut och be om uppskov till lön

för det ger jag dem alltid om de ber om det...

• Diwa

Anna de hade på skopunkten i kupolen...

jättesöra i ljuslila med ull inne...

tror de kostade 49?

hade kunnat köpt dem åt dig men tror inte vi kommer till kupolen under helgen för småttingarna(ler de är dock inte så små längre) har vattkoppor

• Felicia6

diwa, o jag har låtit det gå en månad sen auktionen om jag ger henne till på torsdag.. jag har ingen lust att fortsätta ha pumpen hemma, jag använder den ju inte, jag vill bli av med den ju

• Diwa

ge henne till på måndag...en direktinsättning tar tre sekunder att komma in...hon får väl ta sig in till ett bankkontor om det gått en månad???

så snäll är inte jag utan en mkt bra anledning som sjukdom eller dödsfall

är så less på de som inte sköter sig...

efter tio dagar (efter första mailkontakten) har du enligt traderas regler rätt att lägga negativt omdöme och slänga ut grejen igen...

• Felicia6

Diwa, men hur blir det med pengarna som tradera ska ha? Ska dom fortfarande ha dom pengarna för pumpen, fast jag inte får sålt den pga detta?

• Felicia6

denna är första hittills som jag haft trubbel med..
    Alla andra som köpt av mig har svarat fort på mina mail o betalt in pengarna snabbt.. så därför är jag lite "grön" av mig nu

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...