• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • AnnaR

Jag menar i fårskinn, ingen hård sula, liknande vanliga tofflor mast miniformat och lite höga i skaften. Eftersom jag inte bor i någon storstad är utbudet väldigt begränsat. Jag har kollat i varenda sko och bebisbutik i närheten utan resultat. Jag vill dessutom inte rosa eller annan gullig färg utan neutrala, beige, brun el. grå. Det finns ett märke som heter shepherd som har supersöta, men de går inte att köpa någonstans där jag bor. www.klaswassbring.se/index.asp kolla in tofflor, barn art.nr 391.
    Jag är helt utlämnad till nätet, ja mest tradera, men hittar inte ens några liknande där.

• Felicia6

AnnaR, du har inte Kappahl i närheten? Jag har för mig att jag såg fårskinnstofflor där till bebisar igår då jag kikade..

• Felicia6

annars brukar såna där säljas på marknader här i norrland
    Ska på en marknad den 18e, o där lär det säkert finnas såna..

• AnnaR

Jodå KappAhl finns, men inga tossor, tyvärr.

• Lejån

AnnaR,
    hur mkt kan du tänka dig för ett par? Precis såna där var det jag kollade på idag. Om du vill ha dem kan jag tänka mig att gå ner till centrum och köpa och skicka till dig. Lär ju inte gå på mer än 11 kr i frakt!?

• AnnaR

Vad kostade de? Jag har tänkt mig att ge runt 150 kr.

• Diwa

annaR
    de jag såg hade ingen sula och liknade dessa...

www.klaswassbring.se/images/fars/390.jpg

tänkte nämligen köpa dem till min syster yster som väntar smått men la band på mig

Felle: om du mailar henne att hon har till på måndag kl 15 på sig...
    sen väntar du till efter 15 och kollar om du fått några pengar...
    sen lägger du upp varan på nytt lägger negativt och mailar tradera så tar de bort kostnaden för den auktionen....

• Lejån

AnnaR,
    jamen då ligger de helt klart inom gränsen! De kostade 159 tror jag och så var det 30% rabatt så 112 typ blir det va?

• Felicia6

Diwa, Ja, jag gör tammetusan det.. Lr sms blir det, för det är så vi haft kontakt hela tiden..

• AnnaR

Var det samma märke som jag ville ha? Vilken färg? Jag blir helt plötsligt varm, glad och lite sprallig...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...