• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Felicia6

Michanna, jo, det är sant.. Men hon har haft nästan en månad på sig att betala.. Hon måste ju ha undrat om pengarna inte kommit fram första gången om det nu blev fel i överföringarna?

Mimer, du öppnar ett stort dokument o photoshop lr paint och så klistar du in bilderna i den, o sparar dom som en enda stor bild

• vermilion

Felicia6

Men 3 dagar ska det inte ta, det brukar ju ta max en dag vilken bank man än har...

• Spegel

hallå hjälp nu blir jag lite nervig.. har fått min första pryl såld på tradera idag..=)*jippi* alltså vadd säger man i mailet när man kontaktar köparen? Lämnar man ut kontot på en gång eller startar man med typ ett "grattis"mail?? *nybörjare*

• Änglatuss

Hum, kan ni få till de här:
    Anglatuss, 57:- + 33:- (Vad kul att du köper av mig igen!) ska jag alltså betala in 57 kr +33, ah jag får inte till de, vann den här:

www.tradera.com/auction/auction.aspx

får ni till de?

• Änglatuss

gaaah men iaf, de vinnande budet på en body va 20 kr

• MayaS

Änglatuss:

Du får maila tillbaka till säjaren o säga att det blivit nått fel, att du vann en body för 20 kr inte för 57 kr samt att en body absolut inte kostar 33 kr att skicka.

Du har inte bjudit på nått annat för 57 kr, så att det blivit ihop blandat... eller att det evt är samfrakt.. jag menar att du bjudit på flera saker som du vunnit från samma säljare..*spekulerar*

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...